ELS ALUMNES DE CINQUÈ SOM PETITS ARTISTES

EL divendres dia 7 de juny als alumnes de cinquè de l’escola Riumar ens van enregistrar en vídeo per sortir al programa “Som petits artistes” del Canal 21 terres de l’Ebre.
Els responsables del programa havien indicat que hauríem de fer un dibuix relacionat amb l’estiu ja que el Petits artistes de l’agost aniria dedicat a l’estiu i les vacances. Uns dies abans a les classes de plàstica, cada alumne va fer un dibuix sobre l’estiu. Amb el mateix fi, amb l’ajuda del mestre de música Òscar Espinós, a les classes de música vam assajar un ritme musical.
El divendres estàvem nerviosos i impacients. Els periodistes del Canal 21 ens van anar cridant de tres en tres i ens van entrevistar a la biblioteca. A la biblioteca hi havia tres cadires preparades davant d’un fons del programa. Ens van col·locar un micròfon a cadascun i van començar a enregistrar. Havíem d’ensenyar a càmera el nostre dibuix i la periodista ens feia preguntes relacionades amb el dibuix i sobre el que ens agrada fer durant les vacances d’estiu. Va ser una experiència divertida i emocionant.
Una vegada entrevistats tots els alumnes, ens vam reunir a tots a l’aula de cinquè. Vam col·locar dues fileres de taules i ens vam posar drets al darrera. Quan estàvem preparats i concentrats ens van enregistrar reproduint el nostre fantàstic ritme. Vam reproduir-lo perfectament i ens van felicitar per haver estat tant originals i sincronitzats. Podeu veure i escoltar el nostre ritme a continuació.
Per acabar la nostra participació per al programa, ens van dir que cridéssim a l’uníson el nom del programa i així ho vam fer.
Aquell dia ens vam sentir com els famosos de la televisió. Va ser una experiència inoblidable. Tenim moltes ganes de veure el programa Petits artistes ja que nosaltres en som els protagonistes. Ens van dir que s’emetrà durant el mes d’agost. Així que esteu atents al programa per que aquest estiu la classe de cinquè serem els petits artistes del Canal 21.