5è Preparem l’hortet

El divendres dia 23 de novembre vam treballar a l’hortet. Vam anar alguns alumnes en un grup de 5è.
Primer, vam arrancar les plantes que estaven en mal estat, després, vam tirar les plantes en mal estat a la compostadora i vam banyar-la per tal de fer fem, després vam recollir les albergínies que estaven en bon estat, vam tirar el fem que vam portar i, finalment, vam remoure la terra.
Quan teníem que tornar cap a classe el director ens va dir si voliem agafar les albergínies que sobraven.
Ens vam rentarles mans i directament a la classe.
Després, quan nosaltres vam acabar de treballar amb l’hortet, van anar els de 3er.

Jènnifer Bohigues i Anna Fernàndez.

2 thoughts on “5è Preparem l’hortet

1. Elisa Roig Garcia

Soc una mestra que hi va estar fa molts anys en la vostra escola. anys 1985-1990
    M’ha fet molta il·lusió veure que treballeu un hortet.
    En el Col.legi que estic ara, Isidoro Andres de Castelló també tenin un hortet. Aviat publicarem en el nostre blog tot el que hem fet: plantat i sembrar.
    Un petó molt gran. Vaig disfrutar molt.