Fem Guacamole!
Ingredients (per a 4 persones):
– 4 alvocats – 2 tomàquets madurs – 1 ceba – 1 gra d’all
– sal, pebre negre i pebre vermell
Què necessites?
– Un bol – una forquilla – un ganivet – una cullereta
Com es fa?
- Es parteixen els alvocats per la meitat. Amb una cullereta se’n treu la polpa i es posen en un bol, s’aixafen bé amb una forquilla i s’amaneixen amb suc de llimona perquè no es tornin negres.
- S’hi afegeix el tomàquet pelat, sense llavors i tallat a daus petits; la ceba i el gra d’all també s’han de pelar i tallar a daus abans d’afegir-los al bol.
- S’amaneix amb sal, pebre negre i pebre vermell, i es va tastant fins que quedi al gust desitjat.
- Es presenta en un bol acompanyat de galetes salades de blat de moro o torradetes, que són les que s’hi han de sucar.
Hola,
Trobo molt bé que facin “guacamole” a l’escola, i està molt bé que hi hagi un apartat d’ “Aula de Ciències natural i social”.
En fi, adéu!!
Hola!!!!!
Jo el vaig provar i no em va agradar perquè hi havia molta ceba !!!!!
Ho va portar la Clàudia però jo no ho vaig provar perquè portava molta cebaa!!! :S
Cap d’aquests experiments m’ha funcionat, 😛 (només n’he provat 2 però aquests dos no m’han funcionat…) En fi, adéu (ja m’assemblo al Marc.R):D
No sé que és el “guacamole” però crec que si ho provo no m’agradara.
Què divertit fer guacamole al cole, a mi m’agrada molt i el que m’agrada més és sucar-hi els nachos aquells, aquelles patates que són triangles. M…..està tan bo!!!
L’examen del tema 8 ha sigut molt dificil! Però l’aprovaré segur!! 🙂 🙁