4t. Educació vial

Aquest curs hem fet l’activitat d’educació vial. Ens ho hem passat molt bé i hem repassat les normes de circulació. Moltes gràcies agents de la policia.

4t. Projecte de les plantes

Els alumnes de quart hem fet el projecte de les plantes. Hem realitzat  activitats diverses : de reflexió de manipulació, experimentals,…

Hem plantat llavors que han estat exposades a condicions ambientals diferents i setmanalment hem fet l’observació del creixement de les plantes:

Hem observat les plantes del pati per fer un herbolari:

Hem fet colònia:

Treballem en grups  la classificació de les plantes:

Hem fet dibuix al natural:

Sant Jordi ’21 – 5è

Una diada de Sant Jordi celebrada amb moltes ganes i il.lusió. Amb la lectura teatrelitzada de la llegenda, la creació de les nostres artístiques roses i amb un SCAPE ROOM on havíem de salvar la tradició vàrem passar un dia de Sant Jordi d’allò més interessant.

Cliqueu sobre la imatge i en veureu unes quantes més.

4t. SORTIDA AL CORREDOR

Els alumnes de quart hem anat al Corredor per estar en contacte amb la natura i estudiar les plantes amb flor i sense flor. Ens ha servit d’introducció al nou tema que treballarem de les plantes. Ha estat genial! Moltes gràcies als monitors de Ca l’Arenes per tot el que ens han ensenyat.

4t. Dinàmica de grup cooperatiu: el full giratori

El full giratori és una dinàmica de treball en grup que vam fer en la qual tots els alumnes del grup compartien el que havien après sobre el tema treballat dels aparells del cos. Calia posar-se d’acord en el que escrivien i tots participaven. El respecte i la col·laboració formen part de l’aprenentatge.

4t. CAIXES NIU

A les jornades sobre la sostenibilitat, ens han fet una xerrada sobre les caixes niu i els ocells que les fan servir. Després hem anat al Parc de l Misericòrdia i les hem buscat. Quan les hem trobades hem vist els nius que s’han format a dins. Ha estat molt interessant! Gràcies Albert!