Apadrinament lector

Aquest curs els nens i nenes de 6è som els grans de l’escola i, com a tals, fem una activitat que ens encanta: som padrins de lectura dels nens i nenes de P5! Aquest apadrinament consisteix en passar estones amb el nostre fillol o fillola i fer que gaudeixi del procés lector, tot millorant la seva lectura i comprensió de contes.

A principis de curs vam signar un contracte de col·laboració en un acte que vam celebrar a la biblioteca tots plegats. Allà vam conèixer els nostres fillols i ens vam fer una foto pel record. Va ser un moment que recordarem sempre amb molta il·lusió.

Ara són molts els moments que ens uneixen i, al marge de la lectura, estem establint un vincle amb ells que ens fa sentir especials. Moltes vegades ens veiem pels passadissos, ens creuem en algun lloc de l’escola i amb un somriure ens diem moltes coses. Com ens agrada ser padrins de lectura!