CLOENDA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ha arribat l’últim dia d’escola. Pels companys de 6è, l´últim dia en el Mestre Gibert. Ha sigut un matí fantàstic, ple d’emocions, ple de desitjos, compartint aquests moments que, segurament, quedaran per sempre en el record. De part de tots nosaltres us desitgem un molt BON VIATGE.

I per tothom, que passeu un fantàstic i inoblidable estiu.

6è Canal Olímpic

I s’apropa el final del curs. Hem fet un llarg camí fins aquí. Hem treballat de valent per poder fer aquesta última sortida de la primària… i ho hem aconseguit. Ens hem anat al Canal Olímpic a gaudir tots junts d’unes activitats fantàstiques amb tots i totes les nostres amistats. Espectacular!

6è Amputats Sant Jordi

“La sensibilització és una eina bàsica per aconseguir transformacions socials reals i a llarg termini que permetin avançar cap a una veritable normalització de les persones amb diversitat funcional. Per això és imprescindible començar amb la sensibilització dels més joves per poder aconseguir canvis importants i duradors en la societat.”

Aquesta activitat la vam realitzar a l’escola. Va ser una visita molt engrescadora que ens va fer experimentar i reflexionar sobre diversitat funcional i el tracte de la societat. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres la vostra experiència.

6è Apadrinament lector

Els alumnes de 6è i els alumnes de P5 hem realitzat la cloenda de l’activitat de l’apadrinament lector, realitzada al llarg del curs. Ha sigut una experiència molt especial i hem establert uns vincles afectius molt grans. L’activitat ha sigut molt emotiva. Us trobarem a faltar!

6è Handbol

Els alumnes de 6è hem realitzat una activitat d’educació física, conjuntament amb els alumnes de 6è de l’ Escola Dr. Ferran i Clua.

Al llarg de dos matins hem fet un intercanvi per realitzar aquesta activitat a la nostra escola i visitar la seva. Ha sigut una experiència molt enriquidora i hem guanyat tots i totes.