Concert de Luc Barreto

El dijous passat, després del pati, vam tenir l’honor de veure el concert de Luc Barreto amb el seu company tocant la guitarra. Vam anar els nens imagen-004de 5è i 6è juntament amb els nostres tutors.

Ens van tocar un seguit de cançons que ens van arribar al cor, però després quan van acabar les cançons, a l’hora de fer les preguntes, un company nostre de l’altra classe va preguntar si podien tocar “Guantanamera” i ‘’ Bésame mucho ’’. Del “Guantanamera” només ens sabíem la tornada, però del “Bésame mucho”, coimagen-015m que l’havíem practicat a classe de música, amb la nostra respectiva professora de música, el vam cantar tots els nens i nenes de 6è.

Ens va agradar molt i sempre esperarem amb molta il·lusió que tornin aquesta escola.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *