El dijous passat, després del pati, vam tenir l’honor de veure el concert de Luc Barreto amb el seu company tocant la guitarra. Vam anar els nens
de 5è i 6è juntament amb els nostres tutors.
Ens van tocar un seguit de cançons que ens van arribar al cor, però després quan van acabar les cançons, a l’hora de fer les preguntes, un company nostre de l’altra classe va preguntar si podien tocar “Guantanamera” i ‘’ Bésame mucho ’’. Del “Guantanamera” només ens sabíem la tornada, però del “Bésame mucho”, co
m que l’havíem practicat a classe de música, amb la nostra respectiva professora de música, el vam cantar tots els nens i nenes de 6è.
Ens va agradar molt i sempre esperarem amb molta il·lusió que tornin aquesta escola.