Vacances de Setmana Santa

Sabem que les propostes que hem anat fent durant aquestes setmanes, ha suposat un esforç important per a tots (alumnes, famílies, mestres…), i creiem que és important canviar la dinàmica. Per aquest motiu, podeu escollir activitats de caire més lúdic:

-Per pintar ous i pollets de pasqua!

-Per decorar la Mona de pasqua!

– Voleu aprendre a fer GANXET?

– Sabeu com fer SLIME a casa?

-Una mica de ioga en família!

Els mestres de sisè us desitgem unes bones vacances de Setmana Santa, gaudiu de la vostra família i recordeu #joemquedoacasa #totaniràbé.

Ens retrobem el dia 14 d’abril.

Una abraçada a tots i totes!!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Vacances de Setmana Santa

  1. Guillem diu:

    Hola Mercè,
    Soc la germana d’en Guillem, gràcies a tu he pogut fer slime a casa. Ha sigut molt divertit!!!! 🙂
    Martina

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *