Sabem que les propostes que hem anat fent durant aquestes setmanes, ha suposat un esforç important per a tots (alumnes, famílies, mestres…), i creiem que és important canviar la dinàmica. Per aquest motiu, podeu escollir activitats de caire més lúdic:
-Per pintar ous i pollets de pasqua!
-Per decorar la Mona de pasqua!
– Voleu aprendre a fer GANXET?
Els mestres de sisè us desitgem unes bones vacances de Setmana Santa, gaudiu de la vostra família i recordeu #joemquedoacasa #totaniràbé.
Ens retrobem el dia 14 d’abril.
Una abraçada a tots i totes!!!
Hola Mercè,
Soc la germana d’en Guillem, gràcies a tu he pogut fer slime a casa. Ha sigut molt divertit!!!! 🙂
Martina