ÈXIT DE PARTICIPACIÓ EN EL VUITÈ CROS ESCOLAR DE RELLINARS

El diumenge 8 de maig, més de 150 corredors i corredors van omplir l’espai de davant de l’escola per gaudir, un any més, del CROS.

IMATGE DE L’AMBIENT A LA SORTIDA

El bon temps i una temperatura ideal van ser “l’acompanyament” ideal.

Seguint aquests enllaços podreu consultar les CLASSIFICACIONS de cada categoria

PATUFETS FEMENÍ

PATUFETS MASCULÍ

PREBENJAMINES FEMENÍ

PREBENJAMÍ MASCULÍ

BENJAMINES FEMENÍ

BENJAMINS MASCULÍ

ALEVINES FEMENÍ

ALEVINS MASCULÍ

MILLA CATALANA (masculí i femení)

JA TENIM DATA PEL PROPER CURS I… INSCRIPCIONS OBERTES

Hola crossàires!!!!

Des de l’escola de Rellinars ja estem treballant per una nova edició del Cros de Rellinars!!!! Ja serà la vuitena edició!

La data prevista per enguany és el diumenge 8 de maig.

Us podeu inscriure al següent enllaç fins el dia 5 de maig que tancarem inscripcions en línia. El mateix dia del Cros les inscripcions es faran a l’arribada, abans de les sortides de les curses.

NOVA DATA (ESPEREM QUE DEFINITIVA)

Sembla ser que ja tenim la data definitiva pel CROS de Rellinars 2021!!!!

Com sabeu, és un CROS pel mig del bosc i adaptat als infants de 3 a 12 anys, amb recorreguts diferenciats i amb premis per totes i per tots, a part d’uns trofeus únics i irrepetibles.

Pels més grans, enguany la MILLA CATALANA és virtual, i per tant cada persona pot venir a còrrer quan li vagi bé i pujar el seu “temps” a l’espai habilitat per fer-ho (ho trobareu en aquest mateix bloc)

I per últim, comentar que el CROS i la MILLA CATALANA segueixen totes les mesures de seguretat envers el COVID, a la vegada que demanem als participants de seguir-les i ser el màxim de prudents.

VOLS FER LA MILLA CATALANA AL TEU AIRE?

T’agrada córrer?

T’agrada la muntanya?

Busques nous reptes?

Vols competir, però al teu aire, sense sortides apretades, sense sentir-vos que us “apreten”… però voleu saber quina ha estat la vostra posició virtual en aquesta cursa??

A la MILLA CATALANA organitzada per l’escola de Rellinars trobaràs resposta a moltes de les preguntes que et formulis.

Com fer-ho?

• Vine el dia que vulguis, tens temps fins el 11 de setembre del 2021

• Situa’t al punt d’inici de la MILLA (veure mapa)

• Enregistra la teva marca

• Entra en aquest FORMULARI

• Visualitza el teu temps amb els temps de les altres corredores o dels altres corredors. Ho pots visualitzar AQUÍ.

CARTELL HORARIS CURSES

Aquest curs, si les limitacions sanitàries no ens diuen el contrari, realitzarem de nou el CROS DE RELLINARS.

PODEU CONSULTAR ELS HORARIS CLICANT AQUÍ

aquest cop, però, volem que sigui un CROS de petit format, pel que fa a les categories “dels més petits i joves” i per tant tant sols ACCEPTAREM INSCRIPCIONS dels alumnes de l’escola de Rellinars. De totes maneres, si les mesures sanitàries canvien… ja us ho faríem saber

EL CROS DE RELLINARS 2020 … ANUL·LAT

Benvolgudes corredores i benvolguts corredors!!!

Ens sap greu anunciar que el CROS de RELLINARS d’aquest 2020 queda ANUL·LAT a causa de la incidència del COVID-19 i de la responsabilitat a l’hora de limitar els esdeveniments esportius un cop s’hagi aixecat l’estat d’alarma i de confinament, que a l’hora de prendre aquesta decisió encara era activa.

Esperem que aquest episodi no us hagi afectat directament o us hagi afectat poc!!! Us esperem sempre a Rellinars i … especialment al CROS del 2021!!!

Una abraçada ben forta, salut i esport per tothom!!!