Experiment

Els alumnes de la classe de les Fades i dels Follets fa uns dies vam iniciar una experiment. Com som a la tardor, i estem observant i manipulant els fruits i les fruites de la tardor ens vam trobar, fa uns dies a la classe, un moniato cobert fins a la seva meitat amb aigua.
La mestra va proposar què feia un moniato amb aigua? Per què hi era? Què li podia passar al moniato si el deixem a l’aigua?
Davant d’aquestes qüestions els alumnes varen proposar les seves hipòtesis:
-” Es partirà per la meitat”.
-“Es podrà tallar”.
-“Es podrà menjar”.
-“Es pot tornar com un color transparent”.
-“Es pot tornar de color vermell”.
-“Pot canviar a un color no transparent”.
-“El moniato pot créixer amb aigua”.
-“Si cau el moniato es podrà trencar”
Ara estem esperant a veure què li passarà al moniato, fem observacions, amb l’objectiu de comprovar les hipòtesis que varen formular.

Aquest article s'ha publicat dins de Tardor i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Experiment

1. sònia molinas diu:

L’Oriol aquest estiu a l’Esquitx va fer l’experiment de posar un ou amb vinagre durant un parell de dies. L’ou es va tornar transparent (es podia veure l’interior) i amb molt de compte es podia fer botar com una pilota.

• MARTA diu:

Gràcies Sònia, ja provarem aquest experiment.
      El moniato em sembla que està trigant molt en brotar. L’anem observant però no hi ha indicis de brots nous.