El país de la cooperació en el foment oral en la intervenció a l’aula, en el centre i en l’entorn.
Quatre paraules clau en l’acrònim de coràlia:
CO. Cooperació
ORAL: Oralitat
I: Intervenció
A: Aula
Des de 1985 participo en programes de formació permanent del professorat com a formador de formadors a iniciativa dels ICE. UB, UPC, UAB i UZ
Des de 1995 participo en programes d’investigació en la millora de la formació permanent del professorat en la CERADAI-Institut Cooperant, 14 anys de dedicació per a identificar i treballar les competències bàsiques docents (CTED: Competències Tècniques Específiques Docents).
En el present curs 2007-08 he participat com assessor i formador de formadors en tres centres educatius en un total de personal docent de 61 participants.
També en el present curs he participat en el grup de treball “Narració i Oralitat” que s’ha organitzat a Via Augusta. Més informació http://blocs.xtec.cat/oralitat i http://blocs.xtec.cat/oralia
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.