Batxillerat

Curs 2020-2021

La tornada a la normalitat. Aquest ha sigut un curs difícil i diferent, amb classes confinades, mascaretes, ventilació… i tot i això hem intentat gaudir de la música com sempre.

Hem estat privilegiats i hem pogut representar a l’aire lliure el nostre tradicional musical “T’estimo, ets perfecte… ja et canviaré”

La nostra Nadala:

Els assajos del musical:

I la representació sencera del nostre musical el podeu veure al següent link:

Curs 2019-2020

Aquest curs el recordarem sempre pel curs de la pandèmia. A partir del març hem deixat d’assistir a classe, i tot i que ens hem intentat reinventar, les classes de música han perdut la seva màgia. Tot i això, nosaltres  també hem fet un vídeo amb multicàmera i desde casa hem gravat la cançó Seasons of love del musical Rent, que era el que teniem previst representar al juny.

Curs 2018-2019

Després de 3 cursos,   torno a recuperar  les classes de 1r de batxillerat d’arts escèniques, amb molta il·lusió i amb un nou projecte artístic.

Comencem amb un petit tastet del que anem fent amb els alumnes. Aquí teniu un fragment de la coreografia de la cançó Dancing Queen, treballada pels alumnes aquest primer trimestre.

Al segon trimestre hem treballat la coreografía de la cançó Mamma Mia!

La representació sencera del nostre espectacle de final de curs, la podeu veure al següent link:

Curs 2014-2015

Curs 2012-2013

Taller de Soundpainting

Curs 2011-2012

Aquest curs treballarem com sempre un musical, i en aquest lloc web teniu tota la informació:

We will rock you

Soundpainting

Curs 2010-2011

Comencem els assajos del musical, aquí teniu una mostra….

SEGON TRIMESTRE: Tú si que vales

I clar, van millorant…