El concert de final de curs

El divendres 25 de maig vam oferir el concert de final de curs al Castell.
Si entreu a l’enllaç podreu veure la notícia que en va fer Canal Camp.

Trobades de Corals

El 21 d’abril vam anar a Reus per participar a la III Trobada de Corals Infantils i el 19 de maig vam anar a Tarragona per cantar a la X Trobada.
Podeu veure imatges de les dues trobades a les dues pàgines d’aquest mateix bloc.

III Trobada de Reus

X Trobada de Tarragona

Assaig amb Xavier Pastrana

El divendres dia 13 d’abril vam assajar amb el director i compositor Xavier Pastrana.
Vam començar amb una sèrie d’exercicis de respiració i de vocalització per a concentrar-nos.
Seguidament vam assajar les cançons de la cantata El Vol dels Guardamóns, que ja tenim força avançades.

Xavier Pastrana dirigeix diverses corals d’adults i ha composat un seguit de composicions per a corals.

Moltes gràcies Xavier!!

Sortim al Diari

Avui, dimecres, 4 d’abril, surt la nostra fotografia de les colònies. Concretament la que ens vam fer a dalt del Tossal.

Bones vacances a tothom!!!

Concert a l’església de Santa Maria de Prades

Vaig demanar als cantaires que mostressin la màxima concentració durant el concert i, pel que podeu comprovar a les fotografies, tots i totes estaven pendents de la direcció.
El resultat va ser el que us poden corroborar els familiars i els pradencs que ens van venir a veure.

Moltes gràcies a tots els pares i mares que heu col·laborat amb fotos del diumenge i amb aquest vídeo.

Realment estic molt orgullosa dels xiquets i xiquetes de la Coral de l’Escola Abel Ferrater.
A seguir així, endavant!!!

El gran dia

Després d’una nit de dolç i merescut descans hem esmorzat. Aquestes són les imatges que ha captat l’Albert amb la seva càmera.

Ara ens espera una petita caminadeta pel mig del bosc fins a la Roca Foradada i … esperar les famílies.

Dinarem plegats aprofitant que fa molt bon sol i a les 5, el gran esdeveniment.

Tot el poble està ple de cartells que anuncien el nostre concert i, fins i tot vam sentir un pregó que l’anunciava!!!!

Una gran missió

Ahir a la nit ens van encomanar una gran missió. Es veu que uns malvats malfactors van entrar a l’ajuntament i van robar uns eslògans que l’alcaldessa tenia a punt per a mostrar als seus vilatans pradencs.

Es tractava d’uns missatges de conscienciació ambiental i naltros, com a membres d’una Escola Verda que som, ens vam oferir per ajudar pel que convingués.

La missió, doncs, consistia en recuperar els eslògans perduts per l’entorn de l’ermita de Sant Antoni i així ho vam fer.
No hem posat cap foto perquè no val la pena, totes són així.

Un cop retornats a casa, cansats de veritat i una mica gelats, vam poder reconstruir els eslògans:

Grup lila: L’AIGUA ÉS UN BÉ ESCÀS, NO LA MALBARATIS!
Grup vermell: BIODIVERSITAT: AMB NOSALTRES HI VIUEN MILERS D’ESPÈCIES ANIMALS I VEGETALS, RESPECTA’LS!
Grup groc: ENERGIES RENOVABLES: EÒLICA, SOLAR I HIDRÀULICA. USA ENERGIA NETA!
Grup verd: DIVERSITAT DE PAISATGES: URBÀ, RURAL, NATURAL. ESTIMA’LS I RESPECTA’LS!

Hem fet una gran feina!!
i a dormir!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

Crònica gràfica d’una ascensió/descensió a 1201m.

Heus ací les imatges que han baixat amb ells i elles del Tossal. El bosc, realment, necessita molta aigua.
Hem vist, roure reboll, grèvol, estepes, pi roig i pi negre, entre altres espècies arbòries.
I, des de dalt hem pogut comprovar per què la Conca de Barberà es diu conca, per què Prades es diu com les prades,…
No hem pogut veure el Pirineu per la boirina que possiblement fan els focs que hi cremen, llàstima, però podem confirmar, gràcies a la brúixola, que era al nord.

Ara toca assaig i descoberta de la vila vermella de Prades.

Sabeu què tenim per berenar? COC boníssim, fet a casa pels cuiners Pep i Isaac, que ens cuiden molt bé.

Publicat dins de General | 3 comentaris

Hem fet el cim!!!!

Un testimoni de que els xiquets i xiquetes de la coral han fet el cim del Tossal de la Baltasana, de 1203m

Ens ha capturat la webcam de l’estació meteorològica de Meteoprades que hi ha a dalt del Tossal i aquí en teniu el testimoni.

Els caminadors encara no han arribat, però ja ens estan parant taula per poder dinar de seguida que arribin perquè creieu que hauran fet gana.
Amanida, paella i gelat de postres. MMmmmm, que bo!!!!!!!!!

Seguirem informant.

Bon diaaaaa!!!!!

Com que hem matinat moooooooolt i hem tingut mooooooooooolt de teeeeeeeeemps abans d’esmorzar, hem pogut jugar i tot.

N’hi ha de valents que, tot i estar a 0,4 graus positius, han sortit a jugar a pilota.

L’esmorzar ha sigut complet i variat: madalenes, pa torrat i sense torrar, tomaques, mantega, melmelada, embotit, cereals, suc i llet!!!! Hem pogut triar. I com podeu veure estem del tot organitzats, tenim servei de neteja de menjador per torns i tot.

En fi!!! Bon dia a tohom.
Avui ens espera caminadeta fins al Tossal de la Baltasana (1201m) i treball d’orientació amb brúixoles.

Seguirem informant