Contes a la Biblioteca

Divendres 16 d'abril els alumnes de l'institut Pau Casals han explicat contes a la biblioteca

PRIMERA SESSIÓ DE CONTES A LA BIBLIOTECA DE LLOREDA. Institut Pau Casals.

El passat divendres 16 d’Abril els alumnes de l’institut Pau Casals han iniciat aquest curs 2009-2010 el cicle “Expliquem contes d’aquí i d’allà” dins “L’hora del conte” de la Biblioteca de Lloreda. En aquesta ocasió vuit nois i noies ens han explicat contes de l’Índia, de la Xina, i del Marroc. Els contes parlaven d’animals savis com el que ens han explicat la Xurong i la Nannan, titulat “El cavall Zor”, o fins i tot s’assemblaven moltíssim a alguns contes que coneixem de sempre com el que ens ha explicat l’Adnane “El llop i les ovelles” que és quasi igual a les “Set cabretes i el llop”. Hi havia molts nens i nenes escoltant-los i fins i tot s’han atrevit a cantar un trosset d’una cançó en àrab que ens ha ensenyat la Souhaila quan ens ha explicat un conte titulat “L’ogressa i les tres germanes”. La veritat és que la trobada ha estat tot un èxit i que tots ens ho hem passat la mar de bé alhora que hem après algunes coses dels països i les cultures dels nostres veïns recent arribats a Catalunya.

One thought on “Contes a la Biblioteca

1. Roser Armengol Post author

La sessió de divendres a la biblioteca de Lloreda va ser magnífica. Hi havia molts nens i nenes escoltant els contes, que es van entendre perfectament i van ser seguits amb interès per tots els assistents. Cal felicitar els contistes del Pau Casals perquè tot i els nervis de l’estrena ho van fer molt bé. Felicitats!