
És investigadora principal i membre del comitè de direcció del Project Zero, Harvard Graduate School of Education, on dirigeix el projecte IdGlobal i presideix el Future of Learning Institute. Amb un coneixement profund de la ciència cognitiva, el desenvolupament humà i l’educació, examina com preparar els nostres joves per un món de creixent complexitat i interdependència. La seva recerca se centra en tres àrees principals. Estudia (a) la competència global a mesura que es desenvolupa entre els estudiants i professors de diverses regions del món; (b) investigació interdisciplinària de qualitat i educació entre experts, professors i joves; i (c) ensenyament i aprenentatge de qualitat en disciplines (història, biologia, arts) com a lents per comprendre el món.
Ha elaborat marcs i eines pràctiques per donar suport als educadors interessats en l’ensenyament de qualitat, l’aprenentatge, el currículum, la recerca, l’avaluació, el desenvolupament professional i l’avaluació del programa. El seu escrit sobre treball i avaluació interdisciplinary ha informat a les Acadèmies Nacionals de Ciències, a la Fundació Nacional de la Ciència, a les iniciatives interdisciplinàries del Batxillerat Internacional. El seu treball amb l’educació de l’Asia Society on Global Competence va ser la base de l’estratègia d’Educació Internacional del Departament d’Educació dels EUA.
Actua com a assessora en una varietat d’institucions, entre d’altres, la Societat Àsia, l’Associació de Col·legis i Universitats Americans, el Consell d’Oficials Caps de l’Estat, el Centre de Síntesi Socioambiental, el Batxillerat Internacional, WorldSavy i Global Kids. És professora a la Harvard Graduate School of Education i ha impartit classes a la Universitat de Buenos Aires. És autora de múltiples articles i llibres, incloent “Educant per a la competència mundial: Preparant la nostra joventut per participar en el món” (2011) amb Tony Jackson.