Podem explicar contes posant èmfasis en els elements i mecanismes que intervenen en l’ adquisició del llenguatge musical (so/silenci, ritme, cançons i audicions musicals). Amb la nostra veu, una varietat de sons (ambientals, d’ accions, d’ animals, … ) que ens permetran experimentar amb les qualitats del so (timbre, to, duració, intensitat) i una música de fons podem començar a gaudir de la comunicació i expressió musical.
Demà comencem a gravar, però avui us convido a escoltar una rondalla de Joan Amades (Folklore de Catalunya).
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=964cee0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
Aquí teniu els vostres contes:
L' ANEGUET LLEIG
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=b5c071b" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
ELS TRES PORQUETS
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=1e59db5" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
EL CARGOL I L' HERBA DE POLIOL
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=0a78402" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
LES TRES CABRETES
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=cbb64be" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
ELS MÚSICS DE BREMEN
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=3979398" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
EN PATUFET
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=d58e76e" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
LA CAPUTXETA VERMELLA
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=1d47c80" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L'ESCALETA
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=bbb4503" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
EL PEIXET D’ OR
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/external.swf?file=995ab0e" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" quality="high" width="353" height="132"" width="353" height="132" wmode="transparent" /]
Cada vegada ho feu millor, no perdeu mai la motivació ni les ganes de superar-vos que mostreu cada dia.
conte contat , conta acabat jejeje .
,faltava el final Es super guapoo, no sembles tu, hem de fer un entre totes les nostres veus inclosa la teva i hem de penjar-ho , ets la millor .I nosaltres algun dia ens veuras per la tele.
Estic d’acord amb la Lluisa que falta el final però ha quedat guapissim i jo si he reconegut la teva veu que no està modificada.Ets una crack i encara que hem fet el conte de la granota Berta amb els diferents timbres, el to propi de cadascu, la intensitat… si que faltaves tu amb ell, per tant el que proposa la Lluisa de fer un altre conte totes juntes incluin-te a tu es molt bona idea i si potser publicar-lo.
Bé, aixó es una passada.
Primer el conte de la “profe” que personalment m’ha sorpres es una Crac, es una caixa de sorpreses.
He volgut escoltar el “meu conte” el dels Tres porquets i m’ho he passat MOLT BÉ, penso que haurìa de parla una mica més fort o la música una mica mes fluixa, pero aixó es genial, ja tinc ganes de tornar-lo a explicar i a millorar-lo.
des d’aqui vui donar les gracies a totes les companyes de la classe i a la “profe”, per la col.laboració i el recolçament que he trobat en elles i AVUI he estat capaç d’esplaiar-me explicant el conte.. MIL GRÀCIES a TOTES.
Bé mes coses, el conte de l’aneguet lleig i del “cargol i l’herba de Poliol” en audio m’han impressionat més i m’han agradat molt molt i molt mes,apa anims a totes
adeu, que me’n vaig a dormir que es mmolt tard
A mi m’ha passat com als infants amb el video del “Lobo feroz…”, que no volien parar d’escoltar-ho, doncs jo l’he escoltat tres vegades (el conte de l’Olga)i m’he fet un fart de riure sola cada vegada.
Desprès d’escoltar tots el videos veig que les que ho hem fet avui, i la resta segur que també, hem millorat molt des del primer dia que varem explicar un conte, el canvi és impresionant.
Olga, amb el que hem après aquests dies, amb el llenguatge musical, crec que has conseguit obrir finestres “rovellades” que teniem a la nostra ment, doncs això de l’expressió rítmico musical dona molt de si, em veig capaç d’explicar … un munt de coses, de fer activitats, de fer gaudir als infants, tal i com tu ens ho fas fer a nosaltres.
Estic sorpresa de mi mateixa, ara tinc moltes ganes de dur-ho a la pràctica, amb els infants.
Fins demà.
hola
tinc que millorar urgentment:
– les veus de les cabres
– parlar més a poc a poc
– no entrebancar-me
la veu del gegant es la que esta bé.
felicito a totes les companyes i la profe que ja han exposat el conte i estic segura que les que encara no ho han explicat ho faran molt bé.
bona nit
Hola!!!
Volia escoltar el meu conte i no hi és!!! ooohhhhh!
Olga,al lloc on i diu Imma esta el conte de la Marta que també esta on i diu Marta.
Han quedat molt però que molt bé els contes de les companyes!!! Moltes felicitats a totes i a tu també Olga!
bé fins demà.
Bona nit!!!
Hola a totes!!!
He estat escoltant els contes i tots són fantàstics, ho estem fent super bé!!!
Ànims nenes que ens estem superan!
I el teu Olga esta molt, molt ben fet, quan l’he tornat a escoltar altra vegada, m’ha fet molta gracia amb aquelles veuetes, jajaj…
Apa fins demà, bonaniiit!
be no se si lo entes be , pero hem sembla que teniem que dir quina cançó fariem en logico – matemàtic hi jo he pensat en aquesta:
QUANT LES OQUES VAN AL CAMP
quant les oques van al camp,
la primera va al davant,
la segona va al darrere
i després va la tercera.
Quant les oques van al camp,
la primera va al davant.
lo he penjat aqui perque no sabia on fer-ho. gràcies , si alguna l’havia pensat que m’ho digui que la canvio.
hola!!!
Els contes han quedat molt be tots,incloient el de la olga que amb el programa del audacity es poden fer unes veus, som uns cracs jaja.
Crec que el meu es pot millorar, ja que les veus no han quedat com jo havia volia i havia practicat a casa, i poder havia de parlar un pelet més alt, però sempre es pot millorar.
apa bona nit a totes i fins demà!!!