Innova amb PREZI !

Què és PREZI ?

PREZI és una aplicació de presentacions en línia i una eina narrativa que usa un sol llençol en comptes de diapositives tradicionals i separades. Els textos, imatges, vídeos o altres objectes de presentació són posats en un llençol infinit i presentats ordenadament en marc presentables.

Ho millor és que observis un exemple:

I ara que ja saps què és una presentació amb PREZI ja pots crear la teva.

Ho primer serà donar-te d’alta.

Clica aquí per crear el teu compte :

Despres hauràs d’accedir a l’opció MICROSOFT:

Omple amb el teu email de l’escola ( xxxxxxxxxxx@terrassa.salesianes.org ) i la teva contrasenya. Accepta les condicions i clica a CONTINUAR.

Després has d’escollir l’opció GRATIS:

Quan et doni la següent opció clica a SALTAR:

Després clica l’opció ESTUDIANTE:

A continuació l’opció: PRIMARIA:

Ara clica a SALTAR:

Un cop ja estiguis a la pantalla principal de PRIZE ja pots començar a treballar.

En el nostre cas realitzarem una presentació sobre un tema lliure que t’agradi. Per poder realitzart la presentació hauràs d’escollir l’opció que t’eindiquem a continuació:

Per CREAR la teva presentació PRIZE pots fer servir la teva intuició i anar investigant les diferents opcions de l’aplicació, però et recomanem que visualitzis el següent tutorial on aprendràs de manera ràpida:

ENDAVANT !!!