FEM MÒBILS DE PRIMAVERA

Al Cicle Superior estem molt actius hem fet mòbils en la temàtica de la primavera:
Procès:

• Hem anat a la web d’en Joel on hem visualitzat ( madebyjoel) un video de com fer un mòbil.
  • Hem fet els esbossos
  • L’hem fabricat, cliqueu aquí hi ha l’enllaç.
  • A verue quin us agrada més.

DECORACIÓ finestres PRIMAVERA

Cicle Superior hem decorat les finestres amb material reciclat: overes, safates, etc.

PROJECTE ROBOT CICLE SUPERIOR

Aquest trimestre l’hem dedicat entre d’altres aspectes a confeccionar UN ROBOT en material reciclat.

Procés.

• Hem fet diferents esbossos, l’inventari de material i estidi d’engalses
  • Hem fet proves de color
  • I… a posar en practica el que hem esbrinat!

ACTIVITATS DE NADAL

Tot el cicle superior hem fet Un Arbre 3D com activitat de nadal per emportar a casa.

També l’ultim dia vàrem fer un Taller de Postals i L‘amic Invisible a 6è A i B. Finalment ens vàrem donar un petó i vàrem desitjar BONES FESTES a tots els xiquets!

Procés del’arbre:

• Copiar la plantilla dues vegades en cartró doble.
  • Empaperar-la en foli blanc arrugat
  • Pintar-la amb temperes aigualides per simular aquarel·la
  • Posar fil d’or a la bora en retolador daurat.

DECORACIÓ DE LES FINESTRES HIVERN

Per decorar les finestres hem posat les lletres d’hivern en diferents idiomes, aquí anirem posant una mostra del que anem fent aquests dies referent a aquesta asctivitat.

Procés:

• Hem fet esbossos de les lletres que ens tocaven (folis reciclats DIN A-4), en grup de 4  o 5, cada component intentava decorar a llapis de colors directament la lletra en motius d’hivern.
  • En un tamany més gran  feiem la definitiva afegint detalls de cada component (Paper d’embalar).
  • Finalment la senyoreta ho penjava a la finestra.
  • A cada classe s’ha montat  al vidre, hem posat flocs de neu.

ENS HO VÀREM PASSAR GENIAL!

AQUÍ A LA RIBERA… TAMBÉ ESTÀ PLOVENT

Com aquests dies està plovent hem fet uns paraigües mooolt virolats, la senyoreta els anirà penjant, estem emulant als grans artistes com: CLAUDE THEBERGE, si cliqueu sobre el nom,… veureu la prolífica producció de paraigües. Dintre de poc … estaran els nostres PARAIGÜES penjats aquí. també podeu veure els que varen fer a una altra escola.

Publicat dins de General, INICI DE CURS, TARDOR | 1 comentari

DECORACIÓ DE LES FINESTRES: TARDOR

Per tal de decorar les finestres hem fet la paraula TARDOR en 4 idiomes una paraula per aula.

Procés:

• Hem fet esbossos de les lletres que ens tocaven (folis reciclats DIN A-3), en grup de 4  o 5, cada component intentava decorar a retolador directament la lletra en motius de tardor.
  • En un tamany més gran de DIN A-3 feiem la definitiva afegint detalls de cada component.
  • Finalment la senyoreta ho penjava a la finestra
  • A cada classe s’ha montat  al vidre d’una forma diferent: fent incís en el vent, les fulles, el color del cel, etc

Com a la senyoreta li va agradar tan.. va aprofitar els esbossos per a decorar les parets dels passadissos confegint les paraules.

Publicat dins de General, INICI DE CURS, TARDOR | Deixa un comentari

NOMS PERSONALITZATS

Aquest curs 2012-13  els nois i les noies de Cicle Superior de l’ESCOLA LLUÍS VIÑAS VIÑOLES hem començat l’àrea d’expressió artística fent esbossos d’aquesta activitat: NOMS PERSONALITZATS.

Primerament vàrem mirar alfabets d’internet, per explorar les idees d’altres.. i trobar… després la nostra visió particular.

• Primer hem dividit un foli de DIN A- 4 en vuit parts
  • Després hem fet 5 esbossos a llapis
  • D’aquests 5 n’hi hem triat un i n’hem fet les proves de color
  • Finalment l’hem fet a mida de targeteta i la senyoreta els ha plastificat.

Han quedat com podeu veure… GENIALS!!!

Ja tenim a totes les aules els noms penjats dels càrrecs.

Publicat dins de General | 1 comentari