Ja Som de Colònies!!

Finalment el dia ha arribat!

Després d’un bon trajecte amb autocar, hem arribat al Xalió, la casa de colònies on ens allotjarem durant aquesta estància. El viatge ha anat molt bé, i després d’una paradeta per esmorzar hem continuat fent via fins al nostre destí, on ens han rebut els monitors de la casa.

El temps ens ha respectat fins després de dinar, quan ha començat a ploure i hem hagut de fer les activitats en diferents espais. D’aquí poca estona ens intal·larem a les nostres habitacions i organitzarem l’equipatge.

I en acabar de sopar, ens espera el Joc de Nit!!!

Aviat gaudireu de les primeres imatges.

Una forta abraçada Papis i Mamis…



Quant a Escola Pérez Sala

Aquest és el bloc que hem creat els mestres per tal de donar a conèixer activitats i propostes d'interès per a famílies i alumnes
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Ja Som de Colònies!!

  1. Elena diu:

    Deseo a todos los niños a pasarlo muy bien, pero sobre todo a mis niños Vladis y Alexander Garcia. Besitos…Os quiero mucho!

  2. Uri diu:

    Guap@s! Espero que la pluja us deixi gaudir dels preciosos paratges i que alumnes i mestres gaudiu de cada minut de convivència. Disfruteu!

  3. Mari diu:

    Es veuen molt contents! Segur que la pluja no serà inconvenient per a què s’ho passin pipa. Molts records a l’Adrià Llaneli!!!!!!!!!!

  4. Noelia Sampedro diu:

    Desitjo que encara que el temps no acompanya gaire, os ho esteu passant super bé. Un petó molt gros a la Georgina i dir-li que esperem que disfruti d’aquesta experiència a tope !!!!

  5. Lorena diu:

    Hola nens i profes, espero que ho estigueu passant molt bé i que la pluja no sigui un impediment. Neire et trobem molt a faltar princesa, els teus papis t’estimen moltíssim. petonets!!!

  6. Alba Julià diu:

    BON DIA!!!
    Ahir vaig escriure, però alguna cosa devia fer malament, perquè no veig el meu escrit.
    Teniu a l’Òscar amb mal d’orella? Veig que hi porta cotó fluix! Normalment no li fa mal, però qualsevol dubte ens truqueu…
    A part d’això, espero que el temps no us impedeixi disfrutar molt i molt d’aquests dies, a tots grans i petits!!!

  7. Elma Arnal diu:

    En les fotos es veu el malament que ho passeu, jajaja.
    La casa es veu molt Xula també.

    Molts petons Ivan i fins aviat! T’ESTIMO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *