VIATGE DE 6È 2016

4t DIA

I aquí s’acaben les colònies. Avui visita al museu del pastor a Llessuí i després de dinar baixada cap a casa.

Tot plegat, quatre dies magnífics i un viatge que recordarem molt de temps.

3r DIA

Avui hem fet l’excursió al Parc Natural d’Aigüestortes, una bona estona caminant per gaudir d’un paisatge i vistes magnífics. Al parc hem pujat amb jeeps i uns guies ens han acompanyat al llarg de tot el dia. A mitja tarda hem baixat a Sort a comprar alguns detallats per vosaltres, famílies. I al vespre una bona dutxa i un bon sopar per recuperar forces que ens espera la disco!!!!.

Estem de meravella. Demà últim dia….museu del pastor a Llessuí i després de dinar ja cap a casa.

Bona nit pares!, aquí una mostra del dia d’avui.

2n DIA

Segon dia de colònies. Després del ràfting d’ahir avui una activitat més tranquil·la, canoes i passejada en bici. Ha fet un dia esplèndid. A la tarda hem fet taller de música i danses i una remullada a la piscina.
Mengem moltíssim per recuperar forces i tornar a estar a “tope”. Al vespre farem un taller de llums i no anirem a dormir massa tard que demà ens espera el Parc Nacional d’Aigüestortes i…..la discoooo!!!
Els nens i les nenes s’estan portant genial i les seves cares projecten simple i pura felicitat!

No us trobem gaire a faltar!!!! 😉

*Tenim alguns problemes de connexió, anirem pujant fotos a mesura que es carreguin. Gràcies!!!

Bon dia famílies,

Després d’una parada a la Panadella per esmorzar ja hem arribat cap a les dues del migdia. Anem a dinar i després començarem amb les activitats programades.
Fitxer_000(1)

Molts petons!!

Últim dia a Mas Badó

AVUI ÚLTIM DIA DE COLÒNIES!!
TOT I QUE PLOVISQUEJA ESTEM APURANT LES ÚLTIMES HORES!
DESPRÉS DE DINAR SORTIREM CAP A VILASSAR. VINDREM MOOOLT CANSANTS PERÒ FELIÇOS!!

2n dia al Mas Badó

SOPAR, JOC DE NIT BUSCANT FOLLETS I NIT AMB ALGUNA RESISTÈNCIA DELS MÉS GRANS A DORMIR D’HORA ;).

CONTINUA EL BON TEMPS. ESMORZAR I DINAR ABUNDANTS, I MÉS ACTIVITATS!!

Primer dia de Colònies a Mas Badó

HEM ARRIBAT A LES 10:45h I ENS HAN REBUT ELS MONITORS DE LA CASA, ENS HEM INSTAL·LAT, HEM DINAT I ENCARA ESTEM FENT ACTIVITATS…FA UN DIA MAGNÍFIC I ESTEM MOLT CONTENTS!!

Publicat dins de General | 5 comentaris

VIATGE FI DE CURS 6È 2015 – ORRI DEL PALLARS-

1r DIA
Ja estem instal·lats. Hem arribat cap a dos quarts de tres després d’haver trobat força trànsit. Tan sols arribar ens esperava un bon dinar. Hem anat a les habitacions i a les 5 ja hem començat l’activitat de canoes i passeig amb bicis de muntanya. Aquesta nit, després de sopar, ens espera l’activitat nocturna d’astronomia. Estem molt bé i fa molt bon temps.
Una abraçada a tots i totes, papis!!!!

2n DIA
Després d’una nit tranquil·la i un bon esmorzar, cap a gaudir del recorregut multiaventura amb tirolines i tir amb arc. Quan hem acabat hem aprofitat per anar a fer un volt per Sort i comprar algun detallet per les famílies. A la casa ens esperava un bon àpat, espaguetis i mandonguilles. Una estona de descans i baixem cap al càmping a fer un taller d’instruments i danses tradicionals, els més atrevits es banyen a la piscina. Per la nit taller de dibuixos amb llum i a dormir que demà ens espera la pujada a l’estany de Sant Maurici. Ens ha fet un dia radiant. Famílies, una abraçada des de Montardit de Baix!!!

3rDIA
Després d’esmorzar cap a Espot que uns Jeeps ens pugen cap a l’estany de Sant Maurici. Des de dalt la baixada caminant amb un pícnic per recuperar forces. A la tarda piscina i relax per preparar-nos per la disco Rock Dur!!

4t DIA

Això s’acaba ;(… Avui comencem el dia tranquil·lament i celebrant l’aniversari d’en Joel, per molts anys família!!. Esmorzem més tard i avui visitem el Museu del Pastor a Llessui. Dinarem aviat i cap a les 3 començarem camí cap a Vilassar. Ens ho hem passat molt bé, ja us trobem a faltar, cap a mitja tarda ens veiem ;)*…

JA HEM ARRIBAT!!

Felicitats nens i nenes perquè ha anat molt bé!
Joan, esperem que ja estiguis bé, t’hem trobat a faltar!!
Ara toca descansar…
Us deixem una mostra de que s’ho han passat genial 😉

Publicat dins de General | 20 comentaris

Més colònies a Can Xalió

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Pintura, cabanes al bosc, tir amb arc, circuit d’aventura, la màquina dels contes per P5 i 2n i….l’esperada discoteca per tots a la nit!!!
Ens ho hem passat molt i molt bé!!!!

Colònies 2015 P5,2n i 4t El Xalió-Sant Miquel de Campmajor-

1r DIA

Després d’haver parat a esmorzar hem arribat a la casa de colònies i ens hem instal·lat. Després de dinar hem descansat una estona i hem començat les activitats que tenim programades per aquests dies. Al vespre hem fet jocs i després hem anat a dormir. Hem fet una mica de gresca…
Estigueu atents que anem actualitzant l’àlbum de fotos!

2n DIA

Ja ha arribat el 2n dia. Avui toca l’itinerari de la natura. Ens hem endinsat al bosc a descobrir els seus secrets.
Després d’un bon sopar, per la nit ens esperen música i balls.
Papis i mamis, els nens i nenes no us troben a faltar, s’ho estant passant d’allò més bé!!!!

Colònies de 6è 2014 a l’Orri del Pallars

alberg-lorri-del-pallars

1r dia

Després de parar a esmorzar a la Panadella, hem arribat a l’Orri del Pallars al voltant de les dues. Un bon dinar: arròs i carn amb puré i, en acabat, cap a les habitacions a deixar tot allò que no necessitem per anar a dormir a la borda. L’autocar ens apropa fins al poble de Llarvent, a uns dos o tres Km de la borda Mateu (a 1500 metres d’alçada) i la resta ho farem a peu. Sopar amb llar de foc inclosa i taller d’astronomia de luxe. Després nit  de sacs de dormir i les vaques que ens han despertat amb els esquellots a les 6 de la matinada (la guerra és la guerra).

2n dia

Esmorzar a la borda. Retorn a l’Orri i relax a la piscina. Aquesta tarda toca canoes canadenques i circuit de BTT a la Guingueta d’Àneu. Hem hagut d’ajornar a divendres al matí la visita a Sort per manca de temps. Després, sopar i taller de pintures de llum. Hem dormit tots plans.

3r dia

Ens hem llevat d’hora. Avui anem al llac de Sant Maurici. El cel està tapat però en Lluís de l’Orri diu que sortirà el sol i ell mai s’equivoca. Cap a esmorzar i, ben equipats, anirem a Espot. A la tarda, taller de danses i, a la nit…..DISCOTECA!.

4t dia

Després de triomfar a la discoteca ROCK DUR, nit tranquil.la. Hem esmorzat i hem anat a fer l’activitat de multiaventura: tir amb arc i circuit vertical. Després, parada per comprar a Sort. Dinar de comiat amb postre de “Filiberto” inclòs i cap a Vilassar. Ha estat una experiència fantàstica i felicitem a tots els nois i noies pel seu excel·lent.lent comportament.

Publicat dins de General | 5 comentaris

Colònies 2014 al Xalió, Sant Miquel de Campmajor

el Xalió

OHHH! Això s’acaba!

Avui és el nostre últim dia de colònies!
Un sol radiant ens ha donat la benvinguda, i hem aprofitat per preparar les motxilles abans d’anar a esmorzar.
Ara ens esperen diverses activitats pels exteriors, endinsant-nos al bosc per contruir cabanes, fer jocs d’habilitats, i conèixer l’entorn proper.

Ahir per la nit, vàrem finalitzar la vetllada amb música, ballant i rient sense parar.
Papis i Mamis, d’aquí ben poc tornem. Prepareu-vos!!