VIATGE DE 6È 2016

4t DIA

I aquí s’acaben les colònies. Avui visita al museu del pastor a Llessuí i després de dinar baixada cap a casa.

Tot plegat, quatre dies magnífics i un viatge que recordarem molt de temps.

3r DIA

Avui hem fet l’excursió al Parc Natural d’Aigüestortes, una bona estona caminant per gaudir d’un paisatge i vistes magnífics. Al parc hem pujat amb jeeps i uns guies ens han acompanyat al llarg de tot el dia. A mitja tarda hem baixat a Sort a comprar alguns detallats per vosaltres, famílies. I al vespre una bona dutxa i un bon sopar per recuperar forces que ens espera la disco!!!!.

Estem de meravella. Demà últim dia….museu del pastor a Llessuí i després de dinar ja cap a casa.

Bona nit pares!, aquí una mostra del dia d’avui.

2n DIA

Segon dia de colònies. Després del ràfting d’ahir avui una activitat més tranquil·la, canoes i passejada en bici. Ha fet un dia esplèndid. A la tarda hem fet taller de música i danses i una remullada a la piscina.
Mengem moltíssim per recuperar forces i tornar a estar a “tope”. Al vespre farem un taller de llums i no anirem a dormir massa tard que demà ens espera el Parc Nacional d’Aigüestortes i…..la discoooo!!!
Els nens i les nenes s’estan portant genial i les seves cares projecten simple i pura felicitat!

No us trobem gaire a faltar!!!! 😉

*Tenim alguns problemes de connexió, anirem pujant fotos a mesura que es carreguin. Gràcies!!!

 1r DIA

Bon dia famílies,

Després d’una parada a la Panadella per esmorzar ja hem arribat cap a les dues del migdia. Anem a dinar i després començarem amb les activitats programades.
Fitxer_000(1)

Molts petons!!

 

Quant a Escola Pérez Sala

Aquest és el bloc que hem creat els mestres per tal de donar a conèixer activitats i propostes d'interès per a famílies i alumnes
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a VIATGE DE 6È 2016

  1. ALBA diu:

    Sembla que no ho passeu malament del tot, oi?
    I avui us farà bon dia!
    Disfruteu molt i aprofiteu cada moment.
    Una abraçada per tots i un petonet a l’Òscar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *