English Review: Colours, Numbers & Body Parts

Diverse Human Hands Holding Word English

Diverse Human Hands Holding Word English

Hola Súper Classe !!!

Ens costarà suor, ens costarà alguna llàgrima i ens haurem de posar les piles a tope, però ens en sortirem amb l’anglès: yes we can 😈  !!!

Com sabeu divendres és l’última oportunitat per assolir el Level One. Només quedeu alguns i algunes de vosaltres i és per això que us penjo 3 cançonetes que us poden ajudar a repassar. Tota ajuda és benvinguda!

Colours: https://www.youtube.com/watch?v=4YGjBHL-DZg 

Numbers, 1 to 100: https://www.youtube.com/watch?v=Ss1i0Cp3W_U

Body Parts (no hi són totes, però complementen les que ja hem treballat i les que tenim a classe): https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms 

Aprofito per dir que estic molt content amb el progrés que esteu fent la majoria, sobretot a nivell oral.
A seguir així! Let’s go !!!  😎

 

[ Socials: Grecs, Fenicis i Cartaginesos ]

fenicios

Hola Súper Classe !!!

Tal i com hem dit, hem de realitzar una activitat pel dijous 11/05/2017. Aquesta consisteix en realitzar un resum de la informació que ens apareix a les pàgines 190 i 191 del llibre i de la següent pàgina web: http://medi5ab.blogspot.com.es/2011/04/ibers-celtes-i-colonitzadors.html

La pàgina pertany a un grup d’alumnes que fa 6 anys feien 5è de primària 🙂

INSTRUCCIONS: 

  • El resum s’ha de fer en UN full blanc Din A4 (per davant i darrere, clar…) amb 3 apartats diferenciats:
    • Grecs
    • Fenicis
    • Cartaginesos
  • S’ha d’escriure TOT A MA
  • No es tracta de copiar tota la informació que ens donen (tampoc us hi cabria…), sinó que hem de llegir-ho, treure les idees principals i coses importants per després escriure-les al full
  • Evidentment, posar el vostre nom i cognoms

IMPORTANT:

  • No s’acceptaran resums de més d’un full
  • Cal deixar un comentari al Bloc abans del dijous 11/05/2017 amb el vostre número de penjador

 

Ja sabeu: qualsevol dubte comenteu! Però vigileu de no preguntar coses ja explicades per tal de no baixar punts de comprensió  😈  ji ji ji ji ji ….

Bon cap de setmana  :mrgreen:  !!!

 

 

 

[ Quina Vergonya !!! ]

tumblr_mco24yZZng1r6cme9o1_500

Hola Súper Classe !!!

He fet un recull d’algunes de les vostres propostes. Les 5 situacions que he triat són:

Nº 1 – Em fa vergonya parlar en públic quan hi ha molta gent

Nº 2 – Em fa vergonya expressar els meus sentiments

Nº 3 – Em fa vergonya quan em presenten algú nou

Nº 4 – Em fa vergonya quan em diuen coses boniques davant de molta gent

Nº 5 – Em fa vergonya caure a terra davant d’algú

 

Quina solució se us acut per a cada situació per tal de no passar vergonya?

Espero els vostres comentaris! Dimecres a l’hora de Català ho revisarem.

Qualsevol dubte comenteu 😉

#SantJordiClaretianes2017

sj

Hola Súper Classe !!!

Es convida a tota la classe a participar en el Concurs de Sant Jordi de l’escola.

Instruccions:

  • Descarregar i imprimir el següent document: sant jordi plataforma
  • A l’espai central posar-hi alguna de les dues opcions:
    • Fotografia amb temàtica de Sant Jordi
    • Dibuix amb temàtica de Sant Jordi
  • A la part inferior del full imprès, escriure-hi un petit text/relat/poesia (relacionat amb la imatge)
  • Entregar-ho als tutors. Plaç: fins el dimecres 26 d’abril de 2017

Més endavant explicarem el funcionament per tal de votar les vostres produccions.

Qualsevol dubte, deixeu un comentari !

Que passeu un molt bon Sant Jordi 2017 i que les roses i els llibres ens alegrin els nostres cors  😎

{ Naturals: Activitat Cooperativa i Coavaluativa }

elefante-animales-selva

Hola Súper Classe !!!

Avui a Naturals hem fet una activitat cooperativa per parelles.
Per tal de coavaluar-nos, corregirem les respostes de les nostres companyes i companys. Les solucions surten en negreta:

PART 1: RESUM

“… per un medi físic i uns éssers vius,”

“… formen una població.”

“… forma una comunitat.”

“… els medis terrestres i els medis aquàtics”

“… hi ha éssers vius productors / … i éssers vius consumidors … / cadenes o xarxes / … el parasitisme i el mutualisme”

” … d’un ésser viu…”

“… com la contaminació, …”

“… l’extinció d’éssers vius.”

PART 2: ESQUEMA

Esquerra: Medi físic pot ser terrestre / aquàtic

Dreta: Éssers vius s’agrupen en poblacions formen una comunitat.

 

Per tal de corregir, emprarem bolígraf vermell. Anotarem un “tick” si la resposta és correcta. Si no és correcta, escriurem el que correspongui.

 

Correctors:

  • Berta
  • Kevin
  • Irma
  • Noel
  • Adrià
  • Kim
  • Anna
  • Jan
  • Bruno
  • Aitor

Fins demà  :mrgreen:  !!!

Setmana Santa

eh

Hola Súper Classe !!!

Com ja hem dit a classe, durant aquestes vacances hem de realitzar dues activitats:

1 – Intentar pujar al màxim el nostre nivell de Duolingo.

2- Realitzar una pintura rupestre que mostri la nostra actualitat.
Instruccions:
– S’ha de realitzar en una cartolina (amb el nom darrere!)
– Sigueu creatius: materials i confecció totalment lliures
– Es pot realitzar sol, per parelles o per trios. Si es fa sol o per parelles s’ha de presentar UN treball. Si es fa per trios s’han de presentar DOS treballs.
– Quan sabeu amb qui anireu és absolutament obligatori deixar un comentari sota amb els vostres noms. No s’acceptaran treballs sense comentari al Blog.
– Entrega dels treballs: Dijous 20 d’abril de 2017.

Qualsevol dubte comenteu i us el respondré molt amablement.

Happy Easter  :mrgreen:   !!!!!