CONSELL D’INFANTS: TREMP TURÍSTIC!

Hola Súper Classe !!!

Com vam parlar a Tutoria, cal que anoteu les vostres idees per tal de fer una Tremp més turística i que atregui moooooolta gent al nostre territori.

Podeu posar totes les idees que tingueu en ment! Recordeu que cal escriure el vostre comentari posant les vostres inicials.

Els comentaris seran entregats al proper Consell d’Infants de l’Ajuntament el 15/2/19  i aquest estudiarà si les nostres propostes són viables o no.

Gràcies i bon cap de setmana 🙂

Christmas Homework

Hola Super Classe!

Per Nadal, haurem de fer un diari imaginari.

INSTRUCCIONS:

1r cal fer una tapa en un full en blanc on posi: “El meu Nadal imaginari” i el nom i cognoms. Darrere la tapa no s’hi pot escriure!

2n: En altres fulls, dia per dia, des del 22/12 al 7/01, cal fer un diari. L’extensió mínima són 50 paraules. Al final de cada dia cal posar (exemple) “Paraules = 75”

3r: El dimecres 9/1/19 s’haurà d’entregar grapat a dalt a l’esquerra. La persona que s’ho deixi o no ho porti haurà de copiar tot sencer el diari d’un company/a de classe pel dia següent.

El diari més creatiu tindrà un positiu de Català (+0,5) i el llegirem a l’aula.

Bona feina, bones festes i happy new year

ENDEVINALLES

Hola Súper Classe !!

Per dilluns, dia 26/11/2018, a les 9:00, cal tenir penjada UNA endevinalla (sense resposta).
NO es poden repetir, per lo que haurem de comprovar que no estiguin escrites prèviament.

Recordo que cal posar les inicials del nom i cognoms al comentari.

Si no us funcuiona el blog de cap manera cal portar una nota a l’agenda signada pels pares el mateix dilluns, dia 26/11/2018, a les 9:00 notificant l’incidència.

En cas de no fer-ho i no portar justificant, es posarà un negatiu a català i s’hauran de copiar a mà tots els comentaris penjats.

Gràcies i bon cap de setmana 🙂

Hollow Cry

Per celebrar Santa Cecília, el divendres, 23 de novembre vindran a l’escola alguns dels components de Hollow Cry, alguns d’ells ex-alumnes de l’escola, per cantar-nos alguna de les seves cançons i xerrar una estona amb ells. Aquí us deixo la pàgina oficial del grup.

TUTORIES

Hola famílies,

Ja hem passat l’equador del 1r trimestre i, per tal de coordinar-nos millor, us agrairia em comentessiu la vostra disponibilitat per tal d’organitzar-me millor les tutories.

Comenteu AMB LES INICIALS del vostre fill/a i trieu l’hora/hores en les que tingueu disponibilitat.

Qualsevol dubte prego m’ho feu arribar.

Moltes gràcies 🙂

DISPONIBILITAT: