A classe de medi, els alumnes de tercer estem treballant i estudiant les fulles.
Durant les últimes setmanes hem anat portant de diferents classes i tamanys .
Per fer aquesta activitat ens hem dividit en tres grups, de 7 alumnes entre xiquest i xiquetes.
En un foli hem posat el nom dels alumnes del grup.
Cada un de natros hem observat i mirat molt bé la fulla per veure la forma del limbe i la seva vora, després l’ hem pegat al foli i hem fet una fitxa penjant-la a la paret.
Per la tarda, amb l’ajuda de les mestres Mª Carmen i Cinta, (la mestra d’informàtica), en una cartolina roja hem enganxat les fulles classificant-les segons les seves característiques. Depenent de la seva forma del limbe poden ser: d’agulla, de llança, de cor, del palmell de la mà i ovalade. Segons la vora del limbe poden ser : llises, dentades, lobulades i espinoses. També hem aprés que les fulles durant l’època de la tardor i de l’hivern podem observar que hi ha arbres que perden les fulles i es diuen “ arbres de fulla caduca”, hi ha també altres que conserven les fulles i es diu “ arbres de fulla perenne”. Hem penjat els murals amb les fulles a la paret.
Alguns companys ens han deixat fulles que no teníem per poder posar-les a la classe de fulla que ens ha tocat i una companya ha portat unes fulles amb el fruit.
Hem pintat i retallat els títols de les diferents formes.
Ens ha agradat molt fer aquest treball, ens hem divertit molt perquè ens ha quedat molt bé i hem aprés moltes coses que no sabíem.
Els/les alumnes de tercer.