A continuació podeu veure diferents activitats que hem anat fent durant aquests dies.
Excursió a les Torres de Bages per dijous Llarder.
Activitats relacionades amb l’eix temàtic de la Festa Major Manresa i els treballs que hem anat fent durant els tallers del primer trimestre i que havíem promès penjar. Podem veure com els alumnes de 4t treballen i pinten el dibuix que dóna nom a la seva classe, el Boc, Bou i Capgirells. Aquests dibuixos ens el va fer en Jaume Gubianas, pare d’en Daniel de 3r. Quin talent! També podem veure com els alumens del Drac en fan altres treballs.
Gràcies a la família del Pau que ens van deixar una màscara d’un dimoni Capgirell, que ens fan passar-ho d’allò més bé en el magnífic Correfoc manresà. Aquest dimoni, representa el bé i el mal, a través de mitja cara de monstre i mitja de dona. A més treu el foc de sota terra, per això el podem veure llançant les traques que fan saltar als correfocaires.
el Pau Alcaide ens va ensenyar la mascara dels CAPGIRELLS ,iens vem fer una foto amb la mascara ,i ens va explicar una mica del correfoc i vem veure un CD del correfoc.
quina morra Tania a nosaltres nomes ens va explicar lo de el correfoc
ja ja ja quina gracia BELÉN,mas fet tan riure que casi em pixo a sobre.jajajaja
jajajajaajajajajajaja tania no em faigis pixa a sobre que se me escapa eeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
jef de tant riure ja m´ epixat perque mas fet tant riure que me pixat a sobre i me tingut que cambiar jajajajajajajajajajajaja!!! es una broma e jef