Sortida al Cim d’Àligues de 1r

Els infants de la classe dels Pit-roigs i la classe de les Àguiles hem fet una sortida al Cim d’Àligues per aprendre més coses dels ocells, gaudir explorant l’entorn, descobrir les aus rapinyaires i les seves característiques tot veient-les de ben a prop.

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotos.

Esmorzem sense residus a 1r

Els/les alumnes de 1r hem participat a la primera part l’activitat “Esmorzem sense residus” promoguda per l’ajuntament de Canet de Mar. Aquesta activitat té la intenció de motivar i sensibilitzar els infants a reciclar més i a generar menys residus a partir de petits canvis en els nostres hàbits quotidians.

Durant una setmana hem anotat i pesat els residus generats a l’hora d’esmorzar amb una valoració final i proposta de millora.

Al final d’aquesta primera part de l’activitat hem rebut un embolcall reutilitzable re regal.

2n- SORTIDA AL JARDÍ BOTÀNIC MAR I MURTRA, BLANES

Avui els alumnes de 2n de primària, per aprofundir en el projecte “Les Plantes” que estem portant a terme, hem visitat el jardí botànic Mar i Murtra a Blanes. Ha estat una experiència molt profitosa. Després hem gaudit del Parc Francesc Macià a Malgrat.

Cliqueu a la foto aquí sota si voleu veure que hem fet i que bé ens ho em passat.

Jornades modernistes a 1r

Aquest curs el tema de les jornades culturals de l’escola ha estat el centenari de la mort de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner . Aquestes son algunes de les activitats que hem portat a terme els infants de 1r:

Taller de maquetes d’edificis modernistes:

Visita a la casa museu Domènech i Montaner:

Cliqueu damunt les imatges per veure més fotos.

Projecte 1r : Per què ens cauen les dents?

Acabem el projecte: Per que ens cauen les dents? amb una revisió odontològica que venen al fer als nens i nenes de 1r des del centre d’Atenció Primària de Canet.

Ara ja sabem moltes coses sobre les nostres dents i de  com cuidar-les.

I el producte final que els/les alumnes s’emporten a casa…