QUART 2015-2016

Benvinguts al Bloc del nivell de Quart. Es recolliran les activitats que realitzin els alumnes i els professors del nivell.

ACTIVITATS REALITZADES EL 2015-16

Visita al Museu d’història de Sabadell

1ª visita: Factoria Viena a Can Roqueta de Sabadell a l’octubre de 2015

ACTIVITATS REALITZADES AL CURS 2014-2015

PROJECTE DEL VALLÈS OCCIDENTAL

Els nens i nenes de quart ja han enllestit bona part  del projecte de curs sobre el Vallès Occidental, només ens falta a una classe els últims retocs. Aquí podeu veure les fotos dels grups i dels projectes realitzats.grups i dels projectes realitzats.

VISITA AL MUSEU D’HISTÒRIA DE SABADELL

L’alumnat de quart de l’escola hem visitat el Museu d’Història de Sabadell per comprovar com vivien els primers pobladors de les nostres terres.

VISITA A LA BIBLIOTECA PONENT

ELS AUTORS LOCALS

Els dos grups de quart hem fet una nova visita a la Biblioteca Ponent per treballar i jugar amb alguns autors locals de Sabadell. Hem aconseguit guanyar el premi final del nostre viatge amb el TUS per la nostra ciutat.

Concurs de talents a Quart

Aquest nadal, els nens i nenes de quart, de manera voluntària, han mostrat els seus talents, ocults o no, a la resta de companys. Tots han rebut una merescuda ovació i un no menys merescut diploma acreditatiu.