El passat dilluns 22 de març va venir el Sr. Joan Domènech a explicar-nos com és el Poblat Ibèric de Puig de Castellet.
Ens va portar diverses restes arqueològiques: un tros de ceràmica, una eina de pescar i una pedra que servia per a defensar-se.
Hem après que aquest poblat és molt antic del 2.000 a.c. Té 11 vivendes, 2 torres de vigilància i es calcula que hi vivien unes 30 persones.
Agraïm al Sr.Domènech per haver vingut a fer-nos aquesta explicació.
Ep! nens i nenes de 3r, animeu-vos a explicar moltes de les coses que heu aprés, doncs ja portem molts dies treballant i m'agradaria veure els fruits d'aquesta feina. Fina aviat!
Srta. Amèlia.
Ola soc la Judit Calatrava de 3ra,i la veritat es que m'ha impressionat la explicació sobre Puig de Castellet.
El Sr.domènech ens va explicar moltes coses i ens va portar restes arqueòlogiques:varios trossos de ceramica,una pedra que feien servir per defensar-se i una eina de pescar.Aquesta explicació em va agradar molt i el divendres 2 d'abril hi anirè i quan pugui a classe ho explicarè tot.