El bosc mediterrani de les Gavarres

Ahir els de segon i els de primer vam anar a les Gavarres, vam jugar al bosc cremat, vam veure pins i alzines i vam trobar trossos d’escorça. Vam mesurar la soca d’una alzina que feia 200 cm. En Juanjo ens va preguntar perquè el pi que ens ensenyava nomès tenia branques a un costat i era perquè les fulles buscaven la llum del sol.

Alexandra i Eudald

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *