Ahir els de segon i els de primer vam anar a les Gavarres, vam jugar al bosc cremat, vam veure pins i alzines i vam trobar trossos d’escorça. Vam mesurar la soca d’una alzina que feia 200 cm. En Juanjo ens va preguntar perquè el pi que ens ensenyava nomès tenia branques a un costat i era perquè les fulles buscaven la llum del sol.
Alexandra i Eudald