JA S’ACOSTA EL NADAL.

Ja s’acosta el Nadal.  Tothom està molt emocionat i molt content, com sempre. També s’acosta el dia del tres Reis Mags. A veure si agafeu molts caramels el dia de la cavalcada!!

Tota l’escola estem fent un pessebre i nosaltres fem l’ escena del naixement. A veure si us agrada quan la veieu.

Arreveure,

Waleed

Aquest article ha estat publicat en Diari de la classe. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *