Arxiu diari: 3 maig 2012

AVUI HEM TINGUT L’AUDIÈNCIA AMB L’ALCALDE

Aquest matí hem anat a l’audiència pública al Saló de Cent. El resum del projecte i del què hem fet tot el curs, el podeu veure en aquest vídeo.   Watch live streaming video from barcelona_cat at livestream.com Hem treballat … Continua llegint

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | Deixa un comentari