El passat dia 12 de febrer, per tal de celebrar el dia de la dona científica, els alumnes de 6è vam anar a una jornada que van organitzar els alumnes de 2n d’ESO de l’institut Lluís de Requesens.
És el tercer curs que podem gaudir d’aquestes jornades, molt ben organitzades on tots els alumnes, per grups, poden veure 8 experiments de 8 dones científiques diferents.
A cada experiment, se’ls explica la biografia de la científica i un dels seus experiments. Aquest curs les dones escollides van ser: Hipàtia d’Alexandria, Marie Curie, Jane Godall, Emmy Noether, Hedy Lamarr, Ada Lovelace, Margaret Hamilton i Lise Meither.
Estem molt contents d’aquestes participacions amb els instituts on podem coincidir amb exalumnes de l’escola i veure els seus progressos.

