Setmana Mediambiental 2021

Aquesta setmana mediambiental treballarem la natura i l’acció humana a la nostra vila. Us deixem alguns enllaços de pàgines que podeu visitar relacionats amb el tema i altres pàgines relacionades amb el tema del medi ambient:

Molins de Rei abans, ara i com la volem

Vídeos i contes

Jocs

Altres

TELENOTÍCIES 1 de Febrer (6èB)

Les nenes i nens de 6èB, hem escollit com a nom de la nostra classe, els Búnquers. Durant part del primer trimestre i del segon, hem estat investigant sobre aquest tema. Ens hem fet unes expertes i uns experts i hem decidit transmetre els coneixements apresos a través d’un telenotícies.

Durant aquesta setmana publicarem un cada dia. Esperem que us agradi i aprengueu tant com nosaltres!

Comencem les sessions de robòtica.

Ja fa unes setmanes que hem començat les sessions de robòtica amb els alumnes de 5èA. El curs passat la pandèmia no ens va deixar acabar les sessions i alguns no van poder ni començar. Ja han fet els primers muntatges guiats i ja es disposen a preparar els seus projectes fent canvis sobre els que ja hi ha o ideant-los de nou. Quan tinguem el resultat us ho farem saber.

Però no només els alumnes de 5èA faran robòtica. Tots cicle superior en farà, 5è treballaran amb el WeDo de LEGO i els alumnes de 6è faran instruments musicals amb les plaques MAKEY MAKEY i Scratch.