THE GREEDY CATERPILLAR

Children of Everest, El Croscat and Aconcagua classes have watched the play The Greedy Caterpillar. They have enjoyed a lot seeing the adventures of Gary the Grasshoper, Alice the ant, Incy Wincy Spider, Prince Frog and Butterfly.

Children have also sung and danced three amazing songs: «Beep, Beep», «Incy Wincy Spider» and «I like the flowers».

They have had a great time!

Publicat dins de General, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

I4 I I5 JUGUEN I EXPERIMENTEN A LA SALA FOSCA

Els nens i les nenes d’I4 i d’I5 gaudeixen d’una estoneta a la sala fosca. Allà hi troben diferents propostes per jugar, manipular, crear i descobrir. Són experiències fascinants en un lloc màgic ple de llums i ombres!

I3 I 2N MIREN CONTES AL BOSC

I3 i 2n han compartit una estona de lectura mediambiental al bosc de l’escola.

LA NOSTRA FESTA DE LA TARDOR

Els infants de 3, 4 i 5 anys hem gaudit d’un dia molt especial. Al matí hem realitzat una gimcana de cinc proves molt divertides, a partir de diversos materials relacionats amb la tardor. Nens i nenes de tots els grups ens hem barrejat i hem hagut de formar un bon equip per actuar de forma cooperativa i arribar al final de la gimcana de forma satisfactòria, amb la nostra destresa i la nostra creativitat. Hem gaudit molt compartint aquesta activitat tan dinàmica i entretinguda.

A la tarda, la castanyera va venir de visita a la nostra escola i al bosc la vam rebre celebrant una festeta de caliu i diversió. Vam ballar, vam repartir les castanyes dels nostres cistells i vam jugar i gaudir amb la seva companyia una estona molt especial.

EL DIA DE LA DONA, A I3 CAMINEM CAP A LA IGUALTAT

El dimecres, 8 de març, els pastissers i pastisseres d’I3 vam estar reflexionant sobre els colors que son de tothom i sobre la igualtat de les nostres possibilitats per fer i ser el que vulguem quan siguem grans. Vam caminar sobre un paper amb els peus de pintura cap a un futur de igualtat, on tots i totes gaudim de les mateixes oportunitats.

ELS INFANTS D’I4 VISITEN LA SEVA ALZINA

Hem anat al bosc a visitar la nostra alzina apadrinada i hem marcat la seva escorça en un paper… Hem descobert què és rugosa i aspra…

ELS INFANTS D’I5 IMITEN A JOAN MIRÓ

A I5 fem d’artistes tot representant obres de Joan Miró. Pintant amb els seus colors, imitant amb fang escultures seves, jugant amb formes i línies mironianes… Ens ho passem d’allò més bé!!!

LITTLE RED RIDING HOOD

Children of I3, I4 and I5 levels have watched the play Little Red Riding Hood. They have enjoyed a lot seeing the adventures of the Fox and the Crow and Hansel&Gretel, two amusing tales which have been explained during the play.

Apart from attending the classical story of Little Red, young children have also sung and danced two amazing songs: «Sleeping Rabbits» and «Little Bear Dance».

They have loved the show very much!.

Publicat dins de P3, P4, P5 | Deixa un comentari

ELS NENS I NENES DE I5 PRACTIQUEM AMB ELS BEE-BOTS

AQUEST TRIMESTRE ELS NENS I NENES DE I5 ESTEM APRENENT COM FUNCIONEN ELS BEE-BOTS. COM PODEM PROGRAMAR UNES QUANTES ORDRES I FER QUE ELS BEE-BOTS VAGIN A ON VOLGUEM NOSALTRES.

TAMBÉ HEM FET CARRERES DE BEE-BOTS A VEURE QUIN ARRIBA ABANS A UNA CASELLA.

ENS HO PASSEM MOLT BÉ!!

Publicat dins de P3, P4, P5 | Deixa un comentari

APADRINEM UN ROURE

AQUEST CURS ELS NENS I NENES D’I5 HEM APADRINAT UN ARBRE NOU DEL NOSTRE BOSQUET; UN ROURE. ELS ANYS ANTERIORS VAM TRIAR UN PI I UNA ALZINA.

ELS OBSERVEM I ELS VISITEM EN LES DIFERENTS ESTACIONS, ELS TOQUEM, ELS CUIDEM… I ENS ELS ESTIMEM.