ANEM DE COLÒNIES

Quina emoció! Ja falta molt poc per marxar de colònies!!

Aquest any anem a Les Tallades, a Vilanova de Sau (Osona) i farem moltes activitats divertides al voltant del centre d’interès dels Bandolers.

Aquí teniu l’enllaç al tour virtual de la casa per anar fent boca!

LES TALLADES

GRANT TEATRE DEL LICEU DE BARCELONA

El dimarts 16 de gener les classes de 4t vam poder gaudir d’una experiència musical i artística en directe a través de l’òpera La cuina de Rossini en el Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

Va ser molt interessant apropar-nos a les músiques de Rossini i anar al Liceu, un edifici emblemàtic amb tanta història.

LES NOSTRES OPINIONS:

“Estar a la llotja del Liceu ha estat una gran experiència”

“Ha estat la meva primera vegada al Liceu i ha sigut molt xulo”

“A vegades costava entendre el que cantaven i havia de llegir els subtítols”

“L’òpera La cuina de Rossini és divertida”

“M’ha agradat l’escena en què al Ross se li descontrola la batuta”

“L’escena dels germans convertits en gats és molt graciosa”

“Les imatges que es projecten a les pantalles ajuden a entendre la història”

RIUS DE CATALUNYA

Investigant sobre el projecte del nom de la classe hem tingut la necessitat de parlar sobre les diferents formes de relleu de la terra i hem acabat parlant dels rius i del seu curs.

Hem llegit sobre el riu Llobregat, i hem situat altres rius de Catalunya en un mapa físic.

Buscant, buscant… hem trobat una pàgina on repassar el nom dels rius de Catalunya. Sempre va bé treballar la nostra memòria i aprendre coses noves. Aquí us deixem l’enllaç per seguir treballant:

RIUS DE CATALUNYA

LES NOSTRES PORTES

Ja fa uns dies que tenim a tota l’escola treballant a tota màquina en el projecte del nom de la classe. Cada grup ha decidit per on avançar i tothom està aprenent i gaudint de l’experiència, del treball en equip i dels nous descobriments.

També hem decorat les portes de les aules tenint en compte el nostre nom per personalitzar el nostre espai i han quedat d’allò més bé. Us deixem una foto de les portes del cicle mitjà perquè veieu el resultat de l’esforç col·lectiu. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!!

PROJECTE NOM DE LA CLASSE

Aquest curs el projecte del nom de la classe parteix del tema global de l’escola: “Les muntanyes del món”.

Cada classe ha començat a investigar i a parlar sobre les muntanyes, els mapes, les formes de relleu… i val a dir que tothom s’ha engrescat força amb el tema!

Després de fer una primera tria i una votació, cada classe ja té el seu nom i també la il·lusió de començar un projecte ple de reptes i de nous coneixements.

I així queden els noms de les classes de cicle mitjà:

3r: PEDRAFORCA

4t A: McKINLEY

4t B: K2

COLÒNIES A CASTELLAR DE N’HUG

Ja falta ben poc per marxar de colònies i per aquest motiu volem convidar-vos a visitar la pàgina web de la casa perquè pugueu anar escalfant motors:

La Closa es troba en un entorn privilegiat, a Castellar de n’Hugun poblet amb encant amb carrers i carrerons empedrats i cases també de pedra.

Allà farem diverses activitats com visitar la Cova de la Tuta, descobrir  les Fonts del Llobregat on neix el riu Llobregat i gaudir de la natura i de l’entorn plegats!!

Segur que ens ho passarem genial!!

ELS RIUS DE CATALUNYA

COMARQUES DE CATALUNYA

Hola a totes i tots!
Aquí us deixem el que tant ens heu demanat, la cançó dels rius de Catalunya que us encanta.

Ah! També us deixem l’enllaç a un joc per tal de practicar-los.

Aquí teniu l’enllaç al joc per tal de col·locar correctament els rius:

Rosa i Emma

4t