Sortida al Tibidabo 6è

El passar divendres 13 de juny l’alumnat de sisè va fer la darrera sortida del curs al Tibidabo. al llarg de tot el dia els nens i nenes de cicle superior van gaudir de les atraccions del parc. Aquesta sortida va servir per a celebrar la fi del curs escolar.DSC08895Cliqueu a la foto per veure totes les fotos

Trobada d’alumnes de primària amb l’alcaldessa

El passat 13 de maig quatre representants de sisè: Sara Jérez, Judith Cantero, Marc Lorenzo i Gerard Aragonés van participar en la jornada final de l’activitat PAE “El nostre ajuntament”. Al llarg del curs l’alumnat de sisè ha participat d”aquest taller organitzat per tècnics municipals en el qual es donava a conèixer als nens i nenes aspectes sobre la vida i funcionament dels serveis que ofereix l’ajuntament als ciutadans.
En aquesta activitat de cloenda alumnes de les diferents escoles de la ciutat es van reunir al saló de plens de l’ajuntament amb l’equip de govern de Vilanova, per tal de fer-hi arribar les seves preguntes i observacions sobre diversos aspectes de la ciutat.
Podeu consultar l’enllaç de la nostícia del web de l’ajuntmanet així com la galeria d’imatges.

Diapositiva1

Fase Final Educació viària

Aquest cap de setmana es va celebrar la fase final de l’activitat promoguda per la Policia Local de Vilanova d’ Educació viària. En aquesta trobada hi van participar sis nens i nenes i nenes de sisè de l’escola: Carolina Miranda, Laura Sánchez, Ionut Banila, Iker Martínez, Gabriel Sánchez i Joel Iniesta. En aquesta fase final tots ells van tenir una destacada participació, alhora que van gaudir de la trobada com a representants de l’escola.

jhvbjrbfjhgiyvg DSCN0608 DSCN0616 DSCN0620 hgv 8yf mdyfjhgv kzsdjhf juyg

Colònies al Pou de Glaç

L’estada a la casa de Colònies Pou de Glaç de la Bisbal de l’Empordà va resultar molt divertida i emocionant per a l’alumnat de Cicle superior. En aquests tres dies de convivència els nens i nenes van fer diversos tallers: camp d’aventura, quads, sortida en BTT i taller de torn, així com les activitats de nit. A continuació en podeu veure el reportatge fotogràfic.

colònies Pou de Glaç 035

Carnaval de les civilitzacions

Enguany la festa del Carnaval a l’escola es centrava en les civilitzacions antigues. Des de les tutories l’alumnat ha estat preparant durant molt de temps amb molta il·lusió les disfresses i coreografies. L’alumnat de cinquè es va disfressar de celtes i van ballar una cançó típica Escocesa, que va resultar molt alegre i divertida. Per la seva banda l’alumnat de sisè es va disfressar de la cultura xinesa i va fer una representació que també va resultar molt lluïda.

Podeu veure una mostra d’imatges del Carnaval clicant les següents imatges.

carnaval 6è 010DSC_1462

Sortida al Liceu i MNAC

El passat dimecres 27 de novembre l’alumnat de CS va fer una sortida al Gran Teatre del Liceu a veure l’òpera “Guillem Tell”. En la nostra visita al Liceu vàrem poder veure l’emblemàtica sala dels miralls i gaudir de l’espectacularitat de la sala del Liceu.
La jornada es va completar amb la visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya MNAC on ens vam centrar en la visita a les exposicions de l’art Romànic i Gòtic.