Dia de la ciència a la biblioteca de l’escola

Avui hem visitat la biblioteca de l’escola per veure l’exposició dels treballs que han realitzat tots els alumnes de l’escola relacionats amb el dia de la ciència. Mireu tot el que han treballat els alumnes.

Gimcana Cicle Superior

Avui ha estat un dia diferent. Tot el cicle superior hem realitzat una gimcana al pati de l’escola. Hem fet grups de 10 o 11 alumnes que hem anat passant per diferents proves: agafar amb la boca un caramel dins d’un cubell de farina, transportar per parelles un globus d’aigua sense que caigui al terra, menjar una rosquilla penjada d’un fil sense agafar-la amb la ma, etc. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé. Mireu quines fotos tan divertides!!

Partits de futbol 5è.

Com cada any, per fi ha arribat el dia de jugar els partits de futbol tan esperats entre els dos cinquès. Ha estat uns partits divertits i ens ho hem passat molt bé. Aquí teniu unes fotos que ho demostren!!

Festa lliga dels llibres 2015 – 2016

Avui hem anat als jardins de Can Sumarro, al centre de l’Hospitalet, per gaudir de la festa final de la lliga dels llibres. Allà hem fet un joc relacionat amb els llibres de la lliga i hem vist un espectacle de màgia super divertit. Ens hem quedat tots bocabadats. Ha estat xulíssim!!

A més, hem tingut la sort que ens gravés TV-L’H. Cliqueu a l’enllaç que teniu a continuació i podreu veure el vídeo. A veure si trobeu a quines companyes han grabat!!

lhdigital.cat/web/digital-h/televisio/veure-video?video=http://lhdigital.cat/videos_2016/5minuts/5MIN_LLIGA_LLIBRES_LH_3005.mp4

Lliga dels llibres 2015 – 2016

Avui els alumnes de 5è. A hem anat a la biblioteca Josep Janés a jugar a la lliga dels llibres. Hem jugat contra els alumnes de l’escola Joan Maragall. Tant un grup com l’altre hem encertat força preguntes i hem quedat empatats. Al final han guanyat els nostres adversaris. Però ho hem fet super bé i ens ho hem passat genial.

embed>

14ª Diada de jocs populars i tradicionals

Avui divendres 6 de maig hem pogut gaudir de la 14ª Diada de jocs populars i tradicionals al camp de beisbol de la Feixa Llarga a Bellvitge. Hem jugat durant tres hores a quinze jocs diferents. Tot i que el temps no ha acompanyat gaire, ens ho hem passat super bé. Mireu quines fotos més maques.

Eleccions al Pep Ventura

A llarg d’aquest trimestre a l’àrea de medi hem estat treballant com ens organitzem les persones i els països. Hem descobert coses interessants sobre política i hem decidit crear partits polítics per elaborar propostes de millora dels diferents espais de l’escola. Després hem fet unes eleccions i cada grup ha votat al partit que millor ens representa. Ens ha agradat moltíssim fer-ho i ens hem divertit molt.

Publicat dins de General, Medi | Deixa un comentari

Carnestoltes

El passat divendres 5 de febrer vam celebrar Carnestoltes a l’escola. Al matí vam fer una rua pels voltants de l’escola difressats de Peter Pan i Campanilla (5è. A) i de pirates (5è. B). A la tarda vam fer una desfilada de disfresses i ball al pati de l’escola. Ens ho vam passar super bé. Mireu quines fotos més xules!!!

Fraccions

Aquí teniu un joc per poder practicar les fraccions.

Taller: Els primers humans (Can Riera)

Aquesta setmana els alumnes de cinquè hem anat al Museu d’Història de l’Hospitalet (Can Riera) a fer un taller sobre els primers humans. Allà ens han explicat moltes coses sobre la prehistòria i hem fet activitats com per exemple, tallar pedra per fer collarets, fer ceràmica, pintures rupestres i fins i tot tir amb arc. Ha esta molt divertit!!! Mireu quines fotos tan xules!!