UN DIA AMB KARTS

El dia 13 de maig, 5èA va anar a pujar en karts. Va ser molt divertit. Els grups eren de 4 en 4 (eren dos nens i dos nenes) .Els monitors es deien Rafa i Kiko,eren com uns 5 minuts dintre dels karts en el circuit. Hi havien senyals que havíem de respectar. Al final, quan van acabar tots els grups  els policies ens van donar refrescos i unes bosses. Aquesta activitat ha sigut molt divertida, hem après molt i hem gaudit.

Com molen els karts!!!!!!

Sonrisas y lagrimas

Bon dia som la Vania i Ana Belén ens ha tocat l’ article de Sonrisas y lagrimas.

El dia 22 de gener del 2014 l’Escola Elisa Badia va anar a veure el musical de Sonrisas y Lágrimas a el teatre Tivoli.

Va ser molt bonic i es va escoltar extraordinàriament .

Aquesta pel.lìcula té com a títol original The sound of music. La pel.licula esta feta a l’any 1965, amb una duració de 172 minuts.

El director va ser Robert Wise, el guio Ernest Lehman i la musica la va fer Richard Rodgers i Oscar Hammerstein II.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SnL94BLgUkE[/youtube]