Monthly Archives: novembre 2011

Jocs d’ arreu del món

Què divertit!. Hem passat el matí al Pavelló Poliesportiu del Garraf compartint amb altres escoles de Vilanova jocs tradicionals d’altres cultures, on ens hem adonat que per passar-ho bé no es necessita disposar de molt material ni de grans muntatges. El més important és participar i no pas guanyar.

 

Visita de la Ratoliva

Un any més la nostra amiga Ratoliva ens ha fet una visita i ens ha recordat la importància que té el llegir habitualment . Properament ens vindrà a veure també la seva amiga, Ania la Veterinària. Què ens dirà aquest any?.

 

Fem Panellets

Com ja és tradició al nostre cicle, quan arriba la tardor i per celebrar la Castanyada, per nivells elaborem els panellets. Ens queden boníssims i si no us ho creieu podeu veure les fotos.

Click a la imatge per veure més fotos