Els Minuts Lumière

Ja hem començat a penjar els minuts Lumière!! Els podeu veure a l’apartat Minuts Lumière que hi ha a la part superior del bloc.

Ens ho vam passar molt bé filmant els minuts!!

Esperem que us agradin!!

10 Respostes a “Els Minuts Lumière”

1. pgodia Diu:

hola sòc el Youssef no podré venir a bossost perque torno al Marroc el dilluns .

2. pgodia Diu:

hola soc la JENNIFER NAVARRO m’han agradat molt los vostres minuts lumiere i mes el del MIQUEL, i el del MIGUEL avui anem a penjar els nostres minuts lumiere .El viaje ha sigut cansat ?
    saps que al gener vindrem a BOSSOST esta molt lluny.
    Miquel i Miguel el vostre minut lumiere ha sigut molt xulo.

ADEU!!!

3. pgodia Diu:

Hola sóc el adrià.
    M’agradat molt quan heu vingut a Alcarràs.Vaig estar molt content i vaig fer molts amicsTinc moltes ganes d’ anar a Bossòst.
    Hola Carlos que t’enrecordes de mi? Avui anem a penjar els nostres minuts lumiere.
    Que teniu molts examens? que neva ara? com ha anat el viatge?

4. pgodia Diu:

Hola soc el Gabriel.Soc de Argentina tinc 10 anys.Us recordeu de mi ?M’ha agradat lo que hem fet quan heu vigut a Alcarras hem fet moltes coses divertides ,els nens i jo ens ho hem passat molt be amb vosaltres fent coses.Ja heu fet el puzzle?Com heu arribat a Bossost?
    Tinc moltes ganes d’anar ha Bossost per coneixer el poble l’escola la neu el mercat i per veure’l a tots una altra vegada.

5. pgodia Diu:

hoia soc l’Elagi Dawara, el més petit del grup, vaig estar content, estava molt content perque heu vingut a Alcarras

6. pgodia Diu:

Hola , sóc el David .
    M’agradat que haguessiu vingut a Alcarràs . Que esta nevant a Val d’Aran? Que us vau cansar al viatge de Val d’Aran a Alcarràs i de Alcarràs a Val d’Aran ?Que us ha agradat estar a Alcarrás ?
    Anirem a Bossòst al gener ,

David

7. pgodia Diu:

hola soc la jennifer , carlos por lo que sembla t’ agrada el futbol mas adeu!!

adeu!!!

8. Marta (Cinema en curs) Diu:

Hola, sóc la Marta. Formo part l’equip que organitza Cinema en curs.
    Ja fa dies que us volíem escriure per fer-vos saber que ens han agradat molt els vostres Minuts! Heu escollit uns bons temes per explicar. Hi ha una representació de tot. Les muntanyes (amb una miqueta de neu!), el poble, l’escola, oficis… fins i tot ja coneixem l’avi d’en Miquel!
    Vau ser els primers a penjar els Minuts però ara ja podem veure els de moltes altres escoles, per exemple els del CEIP Comtes de Torregrossa. Els podríeu fer una ullada. Ara que ja us coneixeu i amb l’experiència que ja teniu com a cineastes segur que teniu coses a dir!

9. carlos Diu:

Hola sóc el Carlos! M’agradaria comunicar-vos que quan vingueu a Bossòst us rebrem amb molta alegria!
    Adeu

10. Eminas Diu:

hola Ramon,soc l’Eminas.Com t´han anat les vacances i al dia 20 era a Alcarràs la festa major?
    m’ho he passat“Exellent“,et dic una cosa al meu pais a Lithuania tinc 5 nenes que son les meves novies.

Deixa una resposta