Diari dels tallers

Octubre 2007La primera sessió que va durar una hora, s’ens va repartir el quadernet blau i vam parlar de com seria el curs aquest any, vam acordar que els de 5è farien el seu minut cada un amb el Pablo i els de 6è en fariem dos entre tots.

Novembre 2007

A la segona sessió  vam llegir la presentació que ens va enviar en Pablo i cada un vam anar pensant i apuntant a la nostra llibreta de cinema en curs quina seria la nostra presentació personal.

Dimarts 13 de novembre de 2007

Aquesta tarda ha vingut el Pablo per primera vegada, estàvem molt emocionats i amb ganes de començar, alguns ja tenim fetes les presentacions i els que falten hi estan treballant.  El Pablo ens ha portat cinta de pel·lícula, hem parlat de l’organització del curs, hem apuntat les normes del minut Lumiere i les de la pràctica del punt de vista. En acabar vam anar a veure i comentar uns minuts dels germans Lumiere.

7 Respostes a “Diari dels tallers”

1. mbaeta Diu:

Quina enveja, ja heu començat! Nosaltres comencem el primer projecte (els minuts Lumière) aquest dilluns. Ja us explicarem com va tot…

Les presentacions són privades o es poden compartir? No sigueu tímids! Estaria molt bé poder saber més coses de tothom… potser animaríeu a la gent a copiar-vos la idea!!

2. montse Diu:

L’ennorabona als de Monistrol!

A veure si animeu a tots a penjar textos, fotografies…, així els que no us veiem, sabrem què feu i com us va.

Endavant!

Montse

3. joan Diu:

A veure si penjeu algu algun dia casi tots els tenim penjats anims!

4. Nil Argemí guitart (Costa i Llobera) Diu:

Hola amics del CEIP L’esqueix, sóc del Costa i Llobera el centre al que esteu agermanats. He vist el minut de la sortida al pati i trobo que està bé perquè és dinàmic. He vist que la banda que li toca el sol està molt sobreexposada però entenc que és impossible fer que les zones amb diferent il•luminació es vegin correctament.
    Pel que veig feia estona que no sortíeu al pati, no? Perquè tots els nens estan bastant exaltats.

5. Pere Romeu Diu:

Hola companys del CEIP l’Esqueix, sóc un alumne del IES Costa i Llobera:
    Ara us vaig a comentar sobre el minut: el meu gos.
    És un minut lent, però té una gràcia. Com han fet perquè el gos faci tot el recorregut que fa? És possible que li hagin tirat pinso, ja que és veu tota una linea i ell la va seguint. És un bon minut, però com he dit abans és molt lent.

una abraçada!

6. Pere Romeu Diu:

Hola companys del CEIP l’Esqueix, sóc un alumne del IES Costa i Llobera:
    Ara us vaig a comentar sobre el minut: el meu gos.
    És un minut lent, però té gràcia. M’agradaria fer-vos una pregunta, com ho heu fet perquè el gos faci tot el recorregut que fa? És possible que li hagin tirat pinso, ja que és veu tota una línea i ell la va seguint. És un bon minut, però com he dit abans hem sembla molt lent pel meu gust.

una abraçada!

7. Jan Gustems Fusté Diu:

A la Pista

Hola companys i companyes de CEIP l’Esqueix, jo sóc de l’IES Costa i Llobera, em dic Jan Gustems Fusté.

El vostre minut lumière “A la pista”, està força bé, ja que en tot moment hi ha acció en cap moment del minut lumière veiem nom paisatge. Els futbolistes estan molt actius, i estan tota l’estona en el camp de la càmera.
    La imatge tècnicament és correcte, però quan els jugadors passen de l’ombra al sol els jugadors queden sobreexposats, però entenc que és quasi bé inevitable.
    Vau tenir molta sort que cap noi/a no es poses a fer el burro davant de la càmera, no tothom pot dir el mateix.

Coordialment Jan Gustems Fusté

Deixa una resposta