Tots els minuts!

Els esperats minuts lumiere del Mestre Morera ja estan penjats!!
Sabem que els esperaveu amb ganes!
 Les tecnologies ens han posat a prova, ens han fet fer un màster important, afortunadament Sant Pep (també conegut per Pep Garrido) i tota la colla d’angeletes de cinemaencurs (Meritxell, Laia, Núria, Helena,…) han convertit aquest procés amb un esdeveniment celestial.
Gaudiu-los tant com nosaltres en tot el procés.

10 Respostes a “Tots els minuts!”

1. Desireé Diu:

Són fantàstics! he gaudit molt amb els vostres minuts Lumiere, esteu treballant molt.

2. Ekterina i Niyireth, Mestre Morera Diu:

hola nosaltres estem molt contentes del nostre treball y es fantàstic treballar amb el Pep Garrido
    esperem que aquesta experiència no acabi MAI

MOLT ANIM!

3. Ana i Lupe ceip els Xiprers Diu:

Els vostres minuts són molt originals ens han agradat bastant. Sobretot ens ha encantat un que es diu ‘El menjador de la escola’.

4. Guarina del Ceip Els Xiprers Diu:

Hola!
    Soc dels Xiprers!
    He vist els vostres minuts Lumière, encara que no tots perquè l’ordinador es penjava.
    Bona idea la de gravar-los a les escales…
    Fins aviat,

Guarina

5. Majdouline de Ceip els Xiprers Diu:

Hola,
    ens han agradat molt els vostres minuts Lumière, eren molt creatius i originals

6. Guillem i Marcelo Ceip Els Xiprers Diu:

Hola!

Som de l’escola Els Xiprers i ens han agradat molt els vostres minuts Lumière.
    Era divertit veure el papamòbil, ens fa gràcia el nom. També ens ha agradat molt el de l’escala, que miràven cap a la pantalla i res més, i continuàven pujant… Ha sigut molt divertit!
    Bé, adéu.

De part de Guillem i Marcelo d’Els Xiprers

7. iker CEIP els xiprers Diu:

M’agradat molt perquè els nens i nenes pujaven i baixaven les escales com bojos.

Molt divertit!!!

8. Iñaki del ceip Els Xiprers Diu:

Hola!!

“L’arrivada del metro” m’ha agradat mólt, feia gràcia. Felicitats Ezequiel i Francis.

Fins una altra!!

9. Pep Garrido Diu:

Ei, nois i noies!

Quina passada els vostres minuts Lumière.
    Tenen un encant molt especial.
    D’una banda, crec que descriuen perfectament el vostre barri i la vostra escola.
    I de l’altra, crec que són un gran començament per tots vosaltres en l’aventura del cinema.

Jo vaig gaudir molt acompanyant-vos en aquesta primera pràctica,
    i m’il·lusiona pensar que encara queden dos trimestres per seguir fent cinema plegats.

Estic segur que el millor encara està per venir.

Bona feina!
    Ens veiem a la Setmana del Pati!

10. MARCE Diu:

HOLA DWE