Teníeu raó…
…I he trigat quatre anys en reconèixer-lo!
Sempre que es parla de l’organització dels rodatges apareixen una infinitat de possibilitats diferents.
Al nostre centre, on tenim una certa inclinació cap a la improvisació i el caos ordenat, havíem optat per repartir els càrrecs sobre la marxa i segons les necessitats del moment.
D’altra banda teníem el prejudici de creure que era més interessant que a cada sessió de rodatge cada persona s’especialitzés en una tasca concreta. Pensàvem que d’aquesta manera, el seu major coneixement i control de les tasques encomanades ens permetria anar més ràpid i amb més eficiència.
| Ara bé, això provocava d’una banda l’estrès i l’angoixa característica de tota improvisació i, sobretot, el cansament i l’avorriment del nostre alumnat per estar tota l’estona fent el mateix.I són aquestes conseqüències les que ens han portat aquest any a organitzar-lo com des de fa molt de temps ho heu fet a altres centres:
– planificar qui farà què des del començament Els resultats han estat espectaculars. L’alumnat ha estat tot ell implicat en el rodatge de principi a fi i nosaltres hem pogut oblidar-nos durant el rodatge dels temes organitzatius i de control “policial” per dedicar-nos a l’orientació “tècnica i artística”. I ja posats a seguir les vostres indicacions, també hem fet un quadern de rodatge sumant les fitxes que vau presentar com a model a la jornada de seguiment i afegint alguna altra de collita pròpia! |


abril 14th, 2009 a les 16:50
Tot i que dius que t’ha costat organitzar-te cal dir que ho fas fantàstic. Tant es així que jo que sóc una mica desorganitzada ho he aprofitat .
L’agradat molt la part de preparació de tot el procés abans de començar a rodar, crec que pot servir per cada alumne en tingui un model.
Gràcies per la bona feina.
Mercè . CEIP Riera de ribes