Ja ens coneixem!!!
El divendres 27 vam anra a visitar als nostres companys i companyes dels xiprers, estavem molt nerviosos, al primer moment tot eren vergonyes, res que no pugui solucionar un bon partit de futbol.
El divendres 27 vam anra a visitar als nostres companys i companyes dels xiprers, estavem molt nerviosos, al primer moment tot eren vergonyes, res que no pugui solucionar un bon partit de futbol.
desembre 3rd, 2009 a les 13:50
hola soc el Mamadou i visc alcarras. M’ho vaig passar molt bé perque m’agrada molt el futbol , i gracies per enseyar les classes perque no sabiem com anar .Teniu un passadís molt llarg. Adeu fins aviat , ja ens tornarem a veure .Gràciiies!!
desembre 3rd, 2009 a les 13:55
Hola soc el Mickel Florin i m’ho vaig passar pipa amb vosaltres i quan vingueu a Alcarràs jugarem a futbol i fer fotos. I ara hem estat mirant les fotos que vam fer, i m’agradaria parlar mes amb vosaltres al email al yahoo.
desembre 3rd, 2009 a les 14:01
hola soc l’Alagi m’ho vaig passar molt be al pati de la vostra escola m’agrada jugar futbol hi ha basquet.
tinc ganes que vingueu a alcarras
desembre 3rd, 2009 a les 14:02
Hola soc Almamo i sóc del Senegal i m’ha agradat jugar a futbol.Em va agradar moltanar a Barcelona i el vostre pati. L’ Albert ja és el meu amic.
Gràcies.
desembre 3rd, 2009 a les 14:03
Hola soc el Pap i sóc d’Africa .A barcelona m`ho vaig passar molt be . Vaig jugar a futbol amb l’UGO , el JORGE,el Albert A.,Albert B, Albert C.El pati es una muntanya i es molt bonic.
desembre 3rd, 2009 a les 22:14
Ens ho vam passar molt bé el dia que vau venir de visita i ens han agradat molt els vostres minuts que hem vist avui. Estem desitjant que arribi el dia per tornar-nos a veure.
Dani
desembre 3rd, 2009 a les 22:16
Ens ho vam passar molt bé el divendres passat i esperem amb impaciència el proper trimestre per anar a Alcarràs.
Dana i Duna
desembre 3rd, 2009 a les 22:22
Ens han agradat molt els vostres minuts però sobre tot el del joier pel so i l’enquadrament. Moltes felicitats a tots.
Jorge, Karli i Arnau
desembre 3rd, 2009 a les 23:49
M’han agradat tots els minuts, estan molt bé. El meu també era d’un autobús i l’enquadrament i el so se semblen molt. Són diferents però iguals.
Roc
desembre 3rd, 2009 a les 23:56
Sóc el Jordi de l’escola Els Xiprers i us volia dir que el dia que vau venir va ser un dia magnífic també per a mi. Em va agradar molt conèixer-vos i em va agradar veure-us feliços jugant amb els meus alumnes. Estarem molt contents de tornar-vos la visita.
També us vull felicitar pels vostres minuts Lumière, heu fet molt bona feina. Avui els hem vist tots tota la classe junts en una pantalla gran que tenim a l’aula. Ens han agradat molt i hem comentat moltes coses. Als nens i nenes els feia molta gràcia anar veient el nom de cada minut perquè ja sabien qui era qui.
Una abraçada per tothom!
Jordi