Trobada a Bossost

Som les mestres d’Alcarràs i voliem donar les gràcies a l’escola de Bossost pel tracte que ens van donar, ens van fer sentir molt bé. El temps ens va acompanyar, PLE de neu per tot arreu i fins i tot una mica de sol.

Van fer uns ninots preciosos!!! encara acompanyen als nens al pati?

Mirar per la finestra de la classe és tot un luxe…

Podeu mirar les fotos aquí:
Hola sóc  Adrian, gracies per com ens heu tractat. Hem va agradat molt l’escola i molt el poble.

2 Respostes a “Trobada a Bossost”

1. pgodia Diu:

Hola soc Elagi m’ha agradat molt la neu i les muntanyes, tinc 2 amics. Teniu un poble molt bonic.

Elaghj

2. pgodia Diu:

HOLA SOC L’OUMAR HO VAIG PASSAT MOLT BE A BOSSOST ,LA VOSTRA ESCOLAR ES MOLT BONIC PERO ES UNA MICA PETITET QUE D’ALCARRAS. HI HAVIAT MOLTA NEU AL POBLE , I EL CAMP DE FUTBOL ESTAVA PLENA DE NEU ,HEM JUGAT MOLT A LA NEU .
    I M’AGRADAT MOLT L’ACTIVITAT QUE VAM FET AL POBLE ,DESPRES VAM TORNAR A DINAR CAP A L’ESCOLAR . I A LES TRES DE LA TARDA HEM FET LA GUERRA DE LA NEU I DESPRES VAM FER MUNYEQUES DE NEU, I L’HORA MARXAR UNS VA REGALAR UN REGAL PER RECORDA NOS D’ELLS.

Deixa una resposta