Els minuts Lumière

Hola a tothom,

Ja hem penjat els minuts Lumière, hem fet el visionat amb els alumnes i han estat molt crítics, s’han adonat de coses que podien millorar, la qual cosa significa que han aprés molt.

11 Respostes a “Els minuts Lumière”

1. Pau Sans Diu:

He vist els vostres minuts i trobo que estam bé.
    Els que m’han agradat més han sigut el de la carretera (El Supermercat) i el dels hàmsters. Encara no m’ha quedat clar si esta parint o està alimentant els seus fills. Si voleu ens podeu deixar un comentari din-nos què estan fet.

Pau

2. Adrià, Quim i Joan Diu:

Hem trobat que els minuts estaven força bé, per exemple, el minut de el pati dels petits ja que hi ha molta transformació és a dir, hi ha molts moviment en els nens petits per tot el pati i durant tot el minut. Com aquest, tots els que surten nens en el pati jugant. Trobem molt atractiu gravar en un bar o en un mercat on hi ha un moviment constant.

Costa i Llobera

Adrià, Joan i Quim

3. Marta (Cinema en curs) Diu:

Hola!
    Ens ha fet molta il•lusió poder veure els vostres Minuts Lumière! N’hi ha de ben diferents i els enquadraments són molt interessants! Encara que vosaltres hagueu estat tan crítics com expliqueu, a nosaltres els vostres Minuts ens han agradat molt.
    Com diuen els alumnes de l’IES Costa i Llobera el moviment de dins el pla enriqueix molt els Minuts, i també la posició de càmera que heu escollit.
    També hem vist que sou uns grans observadors dels Minuts dels altres. Hem llegit tots els comentaris que feu al bloc de Bossòst i són molt interessants !

4. Carles Pou Ferrés Diu:

Hola,

M’han agradat molt els vostres minuts perquè a molts es veu algo de la vostre escola i així podem saber com és.
    També trobo que heu triat molt bé el lloc on colocar la càmera, es veu tot molt bé.
    M’ha agradat molt que a casi tots els minuts hi ha molt de moviment i molt de soroll.

Espero que us ho passeu molt bé fent Cinema en Curs i que aprengueu moltes coses.

Carles Pou Ferrés

5. Núria Diu:

Hola sóc la Núria del CEIP Bordils,
    m’ha agradat molt el minut del pati dels petits perquè ningú mira la càmera.
    Jo també he gravat el minut al pati dels petits.
    Trobo que el minut dels hamsters també està molt bé però en algun moment hi apareix ombra.
    m’ha agradat molt mirar aquests dos minuts i espero tenir temps per veure els altres.
    Tinc moltes ganes de veure el vostre curt.

6. oriol Diu:

HOLA
    Soc el oriol de bossòt i man agradat molt els bostres minuts.

Espero ke vingeu aviat.

7. jana Diu:

hola a tots

tinc moltes ganes de que vingueu a bossot

quan vindreu?

aquestos dies a nevat molt i ancara hi ha neu al pati de l’escola

adeu

8. carlos Diu:

Hola! Soc el Carlos de Bossòst tinc moltes ganes de que vingueu
    dw

9. Valentina Diu:

Hola a tots!!!!!!!!!!!!! Soc la Valentina tenim tots ganes que vingueu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. ALMA Diu:

Hola soc l’ Alma de Bossòst, m’han agradat molt els vostres minuts.

Tinc ganes de que vingueu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADEU
    alMA

11. carolina Diu:

hola soc la carolina de bossost i vos vull dir que els vostres minuts son molt chulos i m’agraden moltissim pero el que mes m’agradat ha sigut el dels hamsters que es del david bueno aqui vos deixi un mesatge per davis:)

hola david el teu minut esta molt be i ja em diras com es diuen els teus hamsters que estan molt be bueno adeu :)

Deixa una resposta