Rodatge del film final

Els dies de rodatge han estat molt intensos i hem treballat molt. Durant tres tardes ens hem quedat fins a quarts de set i fins i tot ens oblidàvem de berenar!!!!

Vam començar el nostre rodatge amb un dia assolellat i sabíem que la setmana següent havien predit pluges, així que ho havíem d’acabar.

Finalment ho vam aconseguir. Fins i tot vam poder rodar el dia que un actor es va oblidar la samarreta, i vam gravar de manera que només li sortís el cap en alguns plans!

Tenim moltes ganes de veure el film tot muntat i ja gairebé ho està, el dia que el puguem veure a la classe farem un gran berenar a compte de tots els que no vam fer!!!

aimgp1734 aimgp17371 aimgp1746 aimgp1747 aimgp1777 aimgp1785Concentració del càmera aimgp1797 aimgp1807aimgp1811 Script aimgp1880 aimgp18721 aimgp1881

aimgp1883 aimgp1888

4 Respostes a “Rodatge del film final”

1. noaila Diu:

A mi em va agradar molt fer aquest film final , la idea dels actors , i del loc on ho filmarem em va semblar que estava molt ben pensat .
    Crec que a tota la classe li va agradar molt aquest film .

Noaila escola cervantes

2. VALEN Diu:

Hola!!!!!Nois i noies de l’ escola Cerventes, com esteu?Espero que bé.
    Ja s’ apropa el dia de la projeccio final!!Quina emoció.
    Jo tinc moltes ganes de veure la vostra feina ja que a les fotos es veu que ho vau passar super bé rodant.
    He vist una foto que m’ ha cridat molt l’ atenció, es aquella on surt un nen a sobre d’ un carro, em va cridar molt l’ atenció ja que nosaltres en un pla també utilizem un carro com aquest.
    Segur que ho heu fet genial.
    Tinc moltes ganes de veure la vostra feina.
    Anims!!!!

Valentina A.D.C CEIP Mestre Morera

3. najua i ana marie Diu:

Hola Bon Dia!!
    Aquest film ens ha agradat moltissim!!
    Esperem que a vosaltres també us hagi agradat:)
    Les vostres pel·lícules també ens han agradat molt.

adeu!!

Najua i Ana Marie

4. ana marie Diu:

aquet film ens a agradat molt,,,,,ens a costat una mica pero en veurao tot muntat i molt acabat i molt ben fet et quedes satisfet aquet film ens a agradat a tota la classe

Deixa una resposta