Projecte fotogràfic: els colors del Bon Pastor

Podeu veure el projecte fotogràfic del color del nostre barri a la pàgina “Projectes fotogràfics“. Allà hem explicat el procés de treball, i també podeu seguir-lo als comentaris.

12 Respostes a “Projecte fotogràfic: els colors del Bon Pastor”

1. Jhonatan Diu:

Hem anat al carrer Mollerusa, i hem fet fotos, algunes asseguts, amb la Núria i tres persones: el Miguel, la Samara i jo. Cada un de nosaltres hem fet 3 fotos.
    Després les hem imprès i després le hem retallat i les hem ordenat per números.
    El proper divendres teníem les fotos revelades.
    Les hem enganxat davant la meva classe i ha quedat molt bé. Totes les fotos que hem fet entre tots els alumnes de 4t de la ESO.

2. tony Diu:

Vam anar per les cases baixes i vam fer fotos.Vam fer les fotos amb la Núria un divendres i vam fer les fotos amb una càmera.Aquestes fotos tenen molts colors. No m’agrada cap foto.

3. nelson Diu:

Vam anar a fer les fotos al barri de Bon Pastor, amb la Núria; vam fer-ne 55, aproximadament.

Vam ordenar-les per ordre de colors. La mida que hem triat m’agrada molt, perquè crida l’atenció (mesura uns 6 metres, mes o menys) . ELs colors tenen molta llum, per això m’agrada. L’ordre està molt bé, perquè coincideixen. El lloc està molt bé. La fotografia que m’agrada més és la de ventilador,perquè és diferent. ADéU!

4. Jordi H. Diu:

Vam anar a fer fotos al carrer del nostre barri amb la Núria i vam fer 3 fotos cadascú i vam fer una exposició: primer van sortir al carrer, després les vam imprimir i després les vam retallar.
    L’exposició em sembla molt bonica, perquè em trasmet una sensació de pau.
    M’agrada molt, perquè és molt llarg i té uns colors molts bonics i el lloc on estan situades les fotos fa que quedin molt boniques. La foto que més m’agrada és la meva on es veuen tons vermells i tons taronges.

5. Núria (Cinema en curs) Diu:

Hola a tots,

Els comentaris que feu són molt interessants, especialment allò que el Jordi H. i el Nelson escriviu de les fotografies i l’exposició.

Volia afegir una dada per aquells que vulguin saber com es va treballar fins arribar a aquesta exposició. De fet, vau fer la selecció entre més de 150 fotografies! Això vol dir que molts vau fer més de tres fotografies i sobretot que la tria va ser molt important.

Núria

6. Walid Diu:

Vam sortir un grup al carrer per a fer fotos amb la càmera digital.En el grup érem tres, cada un va fer tres fotos diferents, cada un va escollir el que volia fotgrafiar.L’exposició em sembla molt bonica, perquè em trasmet una sensació d’escala de colors.Vam fer la selecció entre més de 150 fotografies.Totes les fotografies juntes mesuraven 6 metres de llargada. Les fotos les hem ordenat pel color que coincidia i pels números que hem posat.L’exposicó la vam penjar davant la porta de la nostra classe.

Walid

7. Sergio Diu:

Vam anar pel carrer de davant del col·legi i vam fer grups de 3 . Cada un de nosaltres hem fet com a mínim unes 3 fotos. A continuació les vam imprimir, després les hem retallat i les hem triat i ordenat per la semblança dels colors.
    Després les vam anar muntant, una al costat de l’altra, en forma de mural. Les hem enganxat davant la meva classe i ha quedat bastant bé.
    Totes les fotografies juntes mesuraven molta llargada.

El resultat m’ha agradat com a quedat per com queden els colors semblen una petita escala de colors.

8. jordi Diu:

Jo no vaig venir quan vam fer fotos, però segur que va ser molt emocionant. Però vaig venir el dia que vam imprimir les fotos en brut i les vam retallar, per tal de fer com un muntatge. Després, quan vam tenir les fotos reals, les vam enganxar en una làmina de 6m per fer una exposició de fotos, la làmina la vam mesurar amb una regla de 50cm i la vam marcar i seguidament la vam retallar i les fotos les vam enganxar a la làmina. I ara la làmina està en el passadís davant de la classe. M’agrada perquè tenim uns colors vistosos i les fotos són diferents a les altres, cada una et dóna una impressió diferent i les que més m’agraden són les que tenen colors vermells. De l’expossició de fotos del bloc m’agrada més l’expossició en moviment.

9. carlos Diu:

Van anar al carrer i vam fer fotos en grups de 3 i vaig fer més de 3 fotos. Després vam anar a l’ordinador per passar-les i vam imprimir-les, les vam enganxar totes juntes i les vam penjar a la paret davant de la nostra classe.
    M’agraden totes les fotos, però la que més m’agrada és la de la cartolina blanca que hi ha davant de la classe, perquè dóna un efecte únic de combinacions de colors.

10. Marta (Cinema en curs) Diu:

Hola a tothom!

Sóc la Marta (col•laboro en l’organització dels tallers de Cinema en curs). Ja fa molts dies que pensava en escriure un comentari sobre els vostres projectes fotogràfics i, llegint les vostres explicacions de com va anar, m’he animat a fer-ho. Realment hi teniu una paleta de colors molt interessant al vostre barri. N’hi ha molts i de molts diferents! La Laia i la Núria m’han dit que l’exposició també us ha quedat molt maca, i gràcies a les fotografies que n’heu penjat tothom se’n pot fer una idea.
    Ens agrada molt poder llegir i veient què aneu fent. Ara ja tenim ganes de veure les vostres pràctiques de l’espera!

11. MoS (miguel oller) Diu:

perque us dieu “ses” i no “ies”??????????

12. Laia (Cinema en curs) Diu:

Hola Miguel!

Em sembla que es diu “SES” i no “IES” perquè en aquest institut no es fa Batxillerat. “SES” vol dir “Secció d’Educació Secundària”.

Laia (Cinema en curs)

Deixa una resposta