Rodant el primer pla

Vam aprendre a utilitzar la càmera, va ser molt interessant perquè la Núria ens va ensenyar el concepte de profunditat de camp que et permet enfocar o desenfocar segons les sensacions que vulguis transmetre i els objectes o persones que vulguis enquadrar. Com que havíem d’anar movent l’objectiu perquè es veiés d’una manera o d’una altra, vam ser molt curosos a  enfocar la càmera perquè sortís bé el primer pla. Vam fer grups i així vam poder passar per tots els càrrecs. Va ser molt divertit!

Al dia següent la Núria ja portava els nostres videos, i vam poder retocar, retallar i esbrinar com podíem millorar els videos, el temps de cada seqüència i afegir-hi una pantalla en negre davant i darrera.

Laia Espada

3 Respostes a “Rodant el primer pla”

  1. Núria Diu:

    Hola Laia,
    Va anar molt bé aquell rodatge i… el del teu Minut Lumière, el primer de tot l’equip!!
    Està bé que facis referència al treball posterior: visionat del pla, tria de l’inici i final, edició amb el Premiere afegint-hi les pantalles en negre.
    Fins aviat, amb el final dels rodatges dels Minuts Lumière i després, el visionat!

  2. estefany Diu:

    Hola soc un noia de la Escola E spronceda he vist un uns cuants minuts del vostre treball
    us tinc que decir que el vostre treballa del cinema esta molt bè traballat el minut les muntayes
    el paisatge esta molt bunic, et filuzito Laia pero el teu treballa del miinut a quedat prefecta.

    Estefany

  3. q-art1011 Diu:

    Hola som alumnes de l’INS Castellet, moltes gràcies per visionar els nostres Minuts Lumière ara visionarem els vostres i els comentarem en general. Que vagin molt bé les pràctiques següents i ja ens veurem dimarts a la Filmoteca, ens acomiadem.

Deixa una resposta