COMENCEM A GRAVAR ELS MINUTS
Aquesta setmana hem començat a gravar els minuts. Hem hagut de suspendre un dia el rodatge per la pluja i l’altre per la vaga. La propera setmana continuarem.
Dimarts, 11 de novembre de 2008 a un quart de dotze del matí, a l’hora del pati.
Volia que passés algun cotxe o gent pel carrer Torrentó i no va ser possible, volia que es veiés com algun nen/a fes un gol però com que en Max tapava la porteria no vam veure marcar cap gol.
En canvi penso que va quedar de primera que els nens/es que jugaven a ping-pong es discutien pels punts, pel qui li tocava després… Aquest fet no l’havia previst. Quan vaig tenir el minut gravat vaig està contenta. Trobo que és bona idea.
CARLES ANEM A COMPRAR!
Dimarts, 11 de novembre de 2008 a un quart d’onze del matí.
CAMÍ DEL MERCAT ESTAVA UNA MICA NERVIÓS, NO SABIA COM SORTIRIA, ERA CONSCIENT QUE NO L’HAVIA PREPARAT DEL TOT.
LA PREVISIÓ ERA QUE PASSÉS EL TREN, PERÒ NO VA PODER SER AIXÍ PERQUÈ NO HAVIA ANAT A MIRAR ELS HORARIS DEL TREN.LI VAM DEMANAR A UN BOTIGUER QUE FES
LA SEVA FEINA I QUE ES POSÉS EN UN LLOC QUE SE’L POGUÉS VEURE.VAIG TENIR SORT QUE EN AQUELL MOMENT HI HAVIA MOLTA GENT COMPRANT I FENT PETAR
LA XERRADA, HI VA HAVER DOS NOIES QUE VAN PASSAR PEL MIG DEL MERCAT I VA QUEDAR BÉ.NO VAN PASSAR MOLTS COTXES I ES VA VEURE MOLT BÉ EL MERCAT.VAIG DECIDIR COMENÇAR A GRAVAR EN UN MOMENT QUE EL SEMÀFOR ESTAVA VERMELL I VA ANAR BÉ.PENSO QUE ÉS UNA EXPERIÈNCIA MOLT BONA, HE APRÈS A ENQUADRAR, A TREBALLAR EN EQUIP, I A FER LES FEINES D’UNA GRAVACIÓ.
ARA ABANS DE FER UNA FOTO O GRAVAR NO HO FARÉ TAN RÀPID I MALAMENT.
NÚRIA PATI PETIT
Dimarts, 11 de novembre de 2008 a tres quarts de dotze.
El meu minut el vam gravar seguint tots els passos.Però en el moment de gravar vaig optar per canviar una mica l’enquadrament, vaig eliminar la caseta i vaig optar que es veiessin els tubs ,perquè hi havia més nens que no pas a la caseta.Durant la gravació, la majoria dels nens no estaven pendents de la càmera i va fer que el minut quedés bé.Al gravar vaig notar que durant tot el curs seria una activitat que m’agradaria molt i n’aprendria tant com pogués.
Estic molt contenta de poder fer el meu minut i treballar amb equip.
Divendres, 14 de novembre de 2008, a tres quarts d’onze.
Hem anat a gravar a cala Isabel. Hem muntat la càmera amb el trípode. Al moment de gravar hi havia molta gent a la botiga que entrava i sortia. El lloc és molt petit, no m’ho esperava. M’ha agradat fer el minut Lumière. Espero fer el curt. Estic molt content.
.
PAU ALMAR PATI GRAN
Divendres, 14 de novembre de 2008, a tres quarts de dotze.
He filmat, la pista, el camp de futbol dels nens petits i al fons la taula de ping-pong.Jo em pensava que acabaria el minut quan toqués el timbre per entrar a classe. No he calculat bé el temps.M’agrada com ha quedat amb els nens jugant al camp de futbol.
M’ha agradat molt fer el minut per què no n’havia fet mai cap.
ADRIÀ CALA HERMÍNIA
Divendres, 14 de novembre de 2008 a un quart d’onze.
El meu minut l’he gravat a ca l’Herminia. Quan ja havíem muntat la càmera, no hi havia ningú comprant.Al cap d’una estona, uns deu minuts, va entrar una senyora. Jo havia previst que a la botiga hi hagués dos o tres persones, i així començaria a gravar quan una persona estés a punt de pagar per poder enregistrar el so de la caixa dels diners, però no ha pogut ser i en canvi s’ha sentit la xerrada entre l’Hermínia i la senyora que comprava,
la Tina.He pogut gravar el minut i ara tinc moltes més ganes de gravar el curt, ha sigut una bona experiència, no m’esperava que m’ho passés tan bé..
IRENE ENTRADA AL MENJADOR
Dimarts, 11 de novembre de 2008 a dos quarts d’una
La gravació va anar molt de pressa. Esperava que es veiés una mica quan menjaven però no es va veure gaire, els van tapar els que anaven entrant.Potser havia d’haver començat més tard a gravar per així veure com menjaven els nens de P4 i P5 que estaven més a prop.Si hagués de tornar a gravar començaria més tard.Em sembla que la càmera estava ben col·locada.M’ha agradat gravar el minut, és una experiència diferent, no sempre pots gravar.Tots els membres de l’equip van fer la seva feina: jo la directora, el càmera, els auriculars, la perxa, i el cronòmetre que també feia fotos. Tots ho van fer bé. El títol que havia pensat era “Els nens petits quan mengen” però al final he decidit que es diria “Entrada al menjador
EBRIMA SORTIDA DE L’ESCOLA
Divendres, 14 de novembre de 2008 a dos quarts d’una.
El meu minut penso que ha sortit força bé. Han sortit les coses que volia. Van passar cotxes pel carrer Torrentó i pel carrer Almeda. També s’ha vist els nens quan sortien de l’escola.
M’agrada utilitzar la càmera de gravar i el cronòmetre.
.
MARC
Divendres, 14 de novembre de 2008 a dos quarts de cinc.
En la gravació del meu minut no hi va haver cap imprevist. Va sortir bé. Abans que comencessin a sortir els nens, vaig deixar dos o tres segons el pla vuit.
El treball en equip va ser molt bo, tots vam fer la nostra feina. Ens vam entendre.
novembre 16th, 2008 a les 19:31
Meritxell (Intervenant)
Hola nois!!
Què bé que ja heu rodat alguns minuts!!Va costar molt rodar-los? Com va anar el treball en equip? I tota la dinàmica de rodatge?
Esteu satisfets de com han quedat? Ha sortit com havíeu planificat o us heu trobat amb alguna sorpresa?
Quan vingui a l’escola els mirarem tots junts. Segur que han quedat molt i molt bé! I pel que veig us ho heu passat de meravella!!!!!!!!!!! Fer cinema és una experiència com n’hi ha poques, veritat? I penseu que encara ens queda molt cinema per fer
Una abraçada!
Meritxell
novembre 20th, 2008 a les 11:35
Hola Nuria has pensat el mateix minut lumière el pati dels petits que jo; sóc el Gabriel del Ceip de Comtes de Torregrossa. Espero que te alla quedat molt bè el minut lumiére
novembre 20th, 2008 a les 11:47
Hola Nuria has fet el mateix minut lumière que el meu amic Gabriel espero que et surti molt bé. Nosaltres esperem al Xavi per poder començar. Estem una mica impacients.